ڪَوڙَين ڪَايَائُون تُهِجيُون، لِکَنِ لَکَ هزارَ جِيُ سڀڪه جِيَ سِين، دَرَسَنُ ڌارَو ڌارَ پِريَم ! تُهجَا پارَ، ڪهَڙا چئي ڪِيَ چُئَان سُرُ ڪَليَاڻُ ڪَوڙَين = ڪروڙين ڪايَائُون = شڪليون، جسمَ، بدنَ، جانيُون، صُورتُون، لقاءَ، مظهرَ، رُوپَ تُهجيُون = تنهنجيون جيُ = مطلق هستي، روح ڪُلُ، خدا تعالي' جيَ = عارضي هستي، جزوي روح، جيوَ، آتما سَڀڪه = سڀڪنهن دَرَسَنُ = درشن، ديدار، مشاهدو ڌَارَو ڌارَ = الڳ الڳ، جدا جدا پريَم = او منهنجا پرين، او منهنجا محبوب تُهجَا = تنهنجا پارَ = صفتون، صورتون، نمونا، ڏس پتا، اهڃاڻ، نشان، عڪس ڪيَ = ڪيئن چُئَان = چوان، بيان ڪيان، کولي ٻڌايان بيت جو پس منظر ~ تنهنجا هزارين، لکين ۽ ڪروڙين روپ آهن. ~ سڀني صورتن اندر هڪ ئي هستيءَ جو وجود آهي، باقي ڏَيکَ الڳ الڳ آهن. ~ او منهنجا پرين ! تنهنجا هي سڀ عڪس ۽ اهڃاڻ، ڪيئن ۽ ڪهڙيءَ طرح بيان ڪيان. سمجهاڻي ڀٽائيءَ جو هي تصوف ۽ وحدانيت جي گيڙو رنگ ۾ رڱيل بيت مالڪ حقيقيءَ جي هر شئي ۾ موجود هجڻ جي عڪاسي ڪري ٿو. هن ڪائنات ۾ هزارين، لکين ۽ ڪروڙين شڪليون، صورتون، جسمَ، لقاءَ، مظهر ۽ روپ ڏسڻ ۾ اچن ٿا. هر لقاءُ، صورت ۽ هر مظهر ڏسڻ ۾ ته جدا جدا ۽ الڳ الڳ آهي. پر مالڪ حقيقي هر جاندار ۽ بي جان شئي ۾ موجود آهي. ڀٽائي چئي ٿو : او منهنجا محبوب ! ڀلا تون ئي ڏس ته تنهنجي هنن سڀني صفتن، صورتن، عڪس ۽ اهڃاڻن کي ڪيئن ۽ ڪهڙيءَ ريت ظاهر ڪيان. صوفي چون ٿا " لا موجود الا الله " يعني الله جي ذات کان سواءِ ٻيو ڪير به موجود ناهي. هر شئي ۽ هر مظهر ۾ هو پاڻ ئي موجود آهي. چونڊ، تحقيق ۽ تشريح محترم مظفر منگي صاحب جي ٿورن سان سندس فيسبوڪ وال تان ورتل ____