فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار

'مختلف موضوع' فورم ۾ افتخار علي چوهاڻ طرفان آندل موضوعَ ‏10 مارچ 2011۔

  1. افتخار علي چوهاڻ

    افتخار علي چوهاڻ
    سينيئر رڪن

    شموليت:
    ‏12 ڊسمبر 2009
    تحريرون:
    1,800
    ورتل پسنديدگيون:
    2,033
    ايوارڊ جون پوائينٽون:
    483
    ماڳ:
    ڄامشورو
    [FONT="Al_Mushaf"]فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار[/FONT]


    يهودي تحريڪن ، تنظيمن ، ادارن ۽ حلقن جو تفصيل سان ذڪر ڪرڻ ته وڏي ڳالھ پر سرسري ذڪر به هڪڙي هنڌ ممڪن ناهي تنهن ڪري سڀني کي ڇڏي ڪري رڳو هڪڙي تحريڪ جو ذڪر ٿا ڪريون جيڪا هنن سڀني مان گهڻي ڳجهي سڀ کان گهڻي موثر ۽ سڀ کان گهڻي خطرناڪ آهي . اها تحريڪ آهي ” انٽرنيشنل فري ميسنري “ يعني ” بين الاقوامي فري ميسنري تحريڪ “ (INTERNATIONAL FREE MESONARY) انٽرنيشنل فري ميسن مان مراد ڪا هڪڙي تحريڪ يا تنظيم ناهي هن واٽ تي دنيا ۾ سوين نه پر هزارين ”تحريڪون“ ، ”تنظيمون“ ۽ ”حلقا “قائم ٿيل آهن . فري ميسن تحريڪ بلڪل ئي ڳجهي تحريڪ آهي . هن جو اصل گهيرو ”مٿائون طبقا“ ، ”بادشاھ“ ، ”شهزادا “، ”امير “( جمهوري نظام ۾ صدر مملڪت ، وزير اعظم ، فوجي آفيسر) ”وڏيون مذهبي شخصيتون“ ، ”وڏا واپاري“ ۽ ”با اثر ماڻهو“ هن جي نشاني تي هوندا آهن .


    سڀني ملڪن ۾ هنن جا مرڪز ٺهيل آهن جن کي ”لاج“ چوندا آهن مختلف آزمائشن (tests) مان گذرڻ کان پوءِ ئي ڪنهن کي لاج جو مستقل ميمبر بڻايو ويندو آهي . هن رڪنيت جا گهڻا درجا (ڏاڪا) آهن جنهن کي ”ڊگري“ چوندا آهن . هر ڊگريءَ جي رڪنيت لاءِ ڪي شرط آهن ۽ هر ڊگريءَ جو ميمبر رڳو پنهنجي برابر جي ڊگريءَ وارن سان ڳانڏاپو رکي سگهي ٿو ۽ هن درجه بندي تي ايتري قدر سختي سان عمل ڪيو وڃي ٿو جو هڪ ڊگريءَ جو ميمبر ٻي ڊگريءَ جي ميمبرن جي مقصدن ۽ ڳجهين منصوبن کان ڪنهن به طريقي سان واقف ٿي نٿو سگهي . مٿائون درجو رکندڙ ميمبرن جا مقصد ٻين ميمبرن کان پوءِ ڇو نه پوري زندگي فري ميسن تنظيم جي ميمبر جي حيثيت سان گذري هجي نهايت ڳجه ۽ رازداريءَ ۾ رکيا وڃن ٿا .

    هن تنظيم جو طريقه ڪار ايترو ته ڳجهو آهي جو هن جي باري ۾ جانڪاري حاصل ڪرڻ نهايت ڏکيو آهي. لاجن جي لکڻين کي غير معمولي طور تي ڳجهو ۽ نهايت رازداري ۾ رکيو وڃي ٿو ۽ هنن جي ميمبرن کان سواءِ ڪنهن ٻي کي هوا تائين نٿا لڳڻ ڏين .

    گهڻي ڳولا کان پوءِ مختلف ذريعن کان جيڪا معلومات حاصل ڪري گڏ ڪري سگهجي ٿو ان مطابق لاج جا ميمبر هڪ ٻئي سان ڳجهي ڪوڊ ۾ ڳاله ٻوله ڪندا آهن ۽ هڪ ٻئي کي ڳجهن اشارن ۽ ڳجهن لفظن جي ذريعي سڃاڻيندا آهن . حد اها آهي ته پنهنجي برادري جي ميمبرن جي دروازن کي کڙڪائڻ جو به هڪ مخصوص انداز اٿن ۽ اهي دنيا جي ڪنهن به ڪنڊ ۾ هليا وڃن هڪ ٻئي کي سولائي سان سڃاڻي وٺندا آهن .جيڪڏنهن ڪو فري ميسن ٻاهرين ملڪ جو سفر ڪري ته هن کي پنهنجي ميمبر کي سڃاڻڻ جي لاءِ ڪنهن تعارف جي ضرورت نٿي پوي .

    سوشل اجتماعن ، جلسن يا تقريبن ۾ مختلف ملڪن ۾ به اهي هڪ ٻئي کي بنا ڪنهن ڏکائي ۽ سواءِ ڪو لفظ وات مان ڪڍڻ جي رڳو پنهنجي هٿن يا جسم جي ڳجهن اشارن جي زبان سان سڃاڻي وٺندا آهن . مثال طور تي هن جو هڪڙو اشارو عام” ٽڪنڊي “جو نشان آهي جنهن کي اک چيو ويندو آهي .

    جيڪڏنهن ڪنهن اوپري ماحول ۾ ڪو فري ميسن اهو معلوم ڪرڻ چاهي ته هتي هن جي برادري جا گهڻا افراد موجود آهن يا ڪنهن اوپري ماحول ۾ پاڻ کي سڃاڻائڻ چاهي ته هو رڳو پنهنجيون آڱريون پنهنجي ڪوٽ يا واسڪوٽ جي بٽڻ جي وچ ۾ رکي ڪري هڪ طرف پنهنجي آڱرين کي ٽڪنڊو ٺاهي ۽ ٻئي طرف به پنهنجي ڪوٽ جي پاسي تي اهڙو ٽڪنڊو ٺاهي ته ” برادريءَ جا سڀئي ميمبر جيڪي هن جاءِ تي موجود هوندا هن کي هڪدم سڃاڻي وٺندا آهن ۽ هنن کي هڪ ٻئي جو تعارف ڪرائڻ لاءِ وات مان ڪو لفظ به ڪڍڻ جي ضرورت نه ٿيندي .

    فري ميسن عام طرح تي ملڪ جي مٿائين درجي جي آفيسرن کي پنهنجو ميمبر بنائيندا آهن . غير ملڪي وڏين وڏين ڪمپنين جي مالڪن ۽ عهديدارن کي رڪن بنائڻ لاءِ ڪنهن خاص رنگ ، مذهب ، نسل يا قوميت جو قيد ناهي بلڪه هر ملڪ جي شهرين کي ميمبر بنائڻ جي همت افزائي ڪئي ٿي وڃي ۽ هن کان پوءِ منصوبي مطابق هنن کي پنهنجي ونگ تي آڻيندا آهن .

    هنن ماڻهن کي اهڙي نموني استعمال ڪيو ٿو وڃي جو هنن کي اهو پتو به نٿو پوي ته هنن کي ڪهڙي مقصد لاءِ استعمال ڪيو پيو وڃي ، برادري جي ميمبرن جي وچ زبردست جذبو محنت ۽ همدردي پيدا ڪري ڇڏيو ٿو وڃي . ڇڙو لاج جي رڪنيت ڪنهن سرڪاري آفيسرن کي هن جو حقدار بنائي ٿي ڇڏي جو هن کي ٻين آفيسرن جي ڀيٽ ۾ جلد ترقي ملي ٿي .

    اهو عين ممڪن آهي ته لاج جي ميمبرن ۾ رڳو هڪ اڌ به يهودي نه هجي پر هن جي تنظيم اهڙي نموني تي رکيل آهي جو اها آخرڪار عالمي صهيونيت ( يهوديت) جي مقصدن جي خدمت ڪندي آهي .

    ڪنهن ڳجهي تنظيم جي مختاريت جنهن کي رڳو محسوس ڪري سگهجي ٿو پردي پويان ڪم ڪرڻ جي سببان گهڻي بي ضمير ٿيندي آهي . اها تنظيم پاڻ پردي پٺيان رهي ڪري پنهنجي ڪارندن جي ذريعي ڪم هلائي ٿي .

    جنهن کي ضرورت جي ڪري تبديل ڪري سگهجي ٿو . هنن جا چهرا بدلائڻ سان تنظيم کي نقصان جي بدران ابتڙ فائدو رسندو آهي . مستقل تبديلين ڪري ڪي ماڻهو منظر مان هٽائي ڪري وسيلن ۾ اضافو ڪرڻ خاطر ٻين کي هنئي خدمتن جي لاءِ معاوضي طور تي آندو ٿو وڃي .

    اهڙي طاقت کي جيڪا نظر نٿي اچي شڪست ڏيڻ گهڻو ڏکيو آهي . هن تنظيم جي طاقت اها ئي آهي .


    سنڌيڪار ۽ ڪمپوزر ؛ افتخار علي چوهاڻ
    ( ماهوار الفاروق سنڌي جمادالاول 1430 هجري ۾ ڇپيل)

    ورتل ؛ عالمي يهودي تنظيمين ( مفتي ابو لبابه شاھ منصور )
     
  2. افتخار علي چوهاڻ

    افتخار علي چوهاڻ
    سينيئر رڪن

    شموليت:
    ‏12 ڊسمبر 2009
    تحريرون:
    1,800
    ورتل پسنديدگيون:
    2,033
    ايوارڊ جون پوائينٽون:
    483
    ماڳ:
    ڄامشورو
    جواب: فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار

    فري ميسن جا اغراض ۽ مقاصد


    هاڻي اسين هتي فري ميسن تنظيم جا اغراض ۽ مقاصد ۽ طريقيڪار يهودين جي ترتيب ڏنل ڳجهن دستاويزن کان اقتباس وٺي پيش ڪيو ٿا . جئين ته اهي دستاويزات نهايت اهم آهن ۽ هن مضمون ۾ جگه جگه حوالو ڏنو ويندو هن ڪري اڳتي وڌڻ کان اڳ چنگي نموني هن جي پس منظر کي سمهجڻو پوندو . پڙهندڙن سان اسان جي گذارش آهي ته جتي به هنن دستاويزن جي حواله اچن ته هن کي عام تحرير نه سمجهن . اهي ليک غور ۽ فڪر ۽ تجزيو ڪرڻ جهڙا آهن . هنن ليکن جي اسرارن کي سمجهڻ لاءِ هر هر پڙهڻ جي ضرورت آهي . يهودين جي بهترين دماغن سان ڄوڙيل هنن ڳجهن دستاويزن کي 1897 ء ۾ سويٽزرلينڊ جي شهر باسل (basle) ۾ پهريون ڀيري عالمي يهودي ڪانگريس جي موقعي تي ڄوڙيو ويو . هن ڪانگريس ۾ يهودي مفادن لاءِ سڄي دنيا ۾ تخيبڪاري ، انقلان ، دولت ميڙن ۽ هن ئي قسم جا ٻيا منصوبا ڄوڙيا ويا . هنن منصوبن جا رهنمائي ڪندڙ خط ۽ تفصيل ترتيب ڏئي تحريرن ۾ اندو ويو ۽ هن ئي نمائندن جا دستخط ورتا ويا . هنن جي نقلن کي رڳو يهودي سربراهن کي محدود تعداد ۾ تقسيم ڪيو ويو پر خوشقسمتي سان هن دستاويزن جو نقل هڪ گهرو نوڪرياڻي يهودي ڳجهي تنظيم فري ميسن جي هڪ اعلى خاتون وٽان چوري ڪري هڪ روسي پادري سرجي نائلس (sergyei anelus) جي حوالي ڪري ڇڏيو . اهو مسودو گهڻو ڪري عبراني زبان کان روسي ۾ ترجمو ٿيل هو . پروفيسر سرجي نائلس جڏهن هن ڀيانڪ سازشن کي پڙهيو ته هن جا تاڪ ئي نڪري ويا ۽ هن سازش کي منظر عام تي آڻڻ لاءِ هن ضروروي جاتو ته هن کي ڪتابي صورت ۾ ڇاپي تقسيم ڪيو وڃي .

    هن ڪتاب جي ٻئي ايڊيشن جو هڪ نسخو 1905ء ۾ برٽش ميوزيم ۾ پهتو . روس ۾ مارننگ پوسٽ جي نمائندي وڪٽر . اي . مارسڊن روس ۾ سزا ڀوڳڻ کان پوءِ لنڊن پهتو هن برٽس ميوزيم وارو نسخو انگريزي ۾ ترجمو ڪيو . هن ڪتاب بابت هڪ عجيب ڳالھ اها آهي ته اهو ڪتاب شايع ٿيندي ئي بازار مان غايب ٿي وڃن ٿا . روس ۾ بالشويڪ انقلاب اچڻ کان پوءِ هن ڪتاب جي گهرج وڌي وئي ۽ هن جا ڪيترائي ايڊيشن ڇپجي پڌرا ٿيا .جرمني جي ڊڪٽيٽر هٽلر به هن کي ڪيترن ئي زبانن ۾ شايع ڪرايو پر يهودين ڪڏهن به گهڻي عرصي هن کي بازار ۾ رهڻ نه ڏنو .

    پروفيسر سرجي نائلس جي راءِ ۾ اهي دستاويزات ڪنهن جلسي جا احوال نه آهن بلڪه اهي يهودين جي ڪنهن سربراھ جون ياداشتون آهن ۽ هن جي ياداشتن جا ڪجه ٽڪڙا حذف ( مٽايا ) ويا آهن . جنوري 1917 ء ۾ نائلس هن ڪتاب جي ٻئي ايڊيشن شايع ڪرائڻ پي چاهيو پر هن کان اڳ اهي نسخا بازار ۾ اچن مارچ 1917 ء ۾ بالشويڪ انقلاب اچي ويو ۽ بالشويڪ حڪومت هن جي سڀني جلدن کي ساڙائي ڇڏيو . نائلس کي گرفتار ڪري پهرين جيل حوالي ۽ بعد ۾ جلا وطن ڪيو ويو جتي هو ولاڊيمير ۾ 13 جنوري ۾ وفات ڪيائين .

    شايع ٿيل ڪتابي صورت کان سواءِ هنن دستاويزن جي ٽائپ ٿيل نقل به تقسيم ٿيندا رهيا ۽ لڪيل نموني پڙهيو ويندو رهيو هن ئي نقلن مان هڪ باريڪ ڪاغذ تي ڇپيل مسودو روسي بندرگاه ” ولاڊي وسٽڪ “ رستي آگسٽ 1919 ء ۾ امريڪا پهتو . نائلس جي مطابق اهو منصوبو اسلام ۽ عيسائيت خلاف سازش هئي پر دستاويزن جي مطالعي بعد اها سازش اسلام يا نصراني مذهب ۽ تهذيب جي خلاف ئي نه بلڪه سڀنن مذهبن ۽ تهذيبن خلاف هڪ ڀيانڪ سازش ٿو لڳي . بعد ايندڙ واقعن اهو ثابت ڪري ڇڏيو ته دنيا اندر جيڪي وڏا وڏا واقعا پيش آيا اهي انهي نهج (طريقي) تي ٿيا جنهنن جو رستو ڳجهي تنظيم اڳ ۾ ئي تعين ڪري ڇڏيو هو . اهي پوءِ عالمي جنگون هجن يا معاشي بحران ، انقلاب هجن يا قيمتن ۾ اضافو يا عالمگير بي چيني جنهن جا شڪار هن وقت دنيا جي سڀئي ملڪ آهن . هن سڀنن ڳالهين جي اڳڪٿي هن دستاويزن ۾ ڪئي وئي آهي .

    اهي دستاويز جيڪي گڻپ ۾ چوويھ (24) آهن هنن منصوبن جو خلاصو آهن جيڪي ورهن جي ڪاوش کان پوءِ يهودين جي بهترين دماغ وارن ترتيب ڏنا آهن ۽ جنهنن انهن ياداشتن کي گڏ ڪري قلمبند ڪيو ويو آهي ، اهي پاڻ به يهودي قوم جا اهل دانش آهن ، جنهن کي سمجهائڻ لاءِ رڳو اشارن تي اڪتفا ڪيو ويو آهي ، ۽ تفصيل ۾ وڃڻ جي ضرورت محسوس ڪانه ڪئي اٿن ، ڪاٿي ڪو هڪ اڌ حوالو هڪ اڌ لفظ لاءِ استعمال کي ڪافي سمجهيو ويو. جيڪو ڪنهن غير يهودي لاءِ معلوم ڪرڻ ڏکيو ٿي ٿو پوي. غير يهودي ته ٺهيو خود يهودي لاءِ به سمجهڻ مشڪل آهن جنهنن کي هن ڳجهي سازش ۾ شريڪ نه ڪيو ويو . هن منصوبي جا راز هنن لاءِ به ناقابل تفهيم ٿين ٿا .

    هنن دستاويزن کي ياداشت يا حوالي طور تحرير ۾ آندو ويو هو تانته اهو يهودي اهل دانش جي فڪر ۽ عمل کي ڄاڻايل واٽ تي رهنمائي ڪري سگهي تنهڪري هنن کي هر هر غور سان پڙهڻ جي ضرورت آهي .....


    سنڌيڪار ؛ افتخار علي چوهاڻ
    ورتل ؛ عالمي يهودي تنظيمين ( مفتي ابو لبابه شاھ منصور)
     
  3. عبدالڪريم چانڊيو

    عبدالڪريم چانڊيو
    سينيئر رڪن

    شموليت:
    ‏12 فيبروري 2011
    تحريرون:
    482
    ورتل پسنديدگيون:
    848
    ايوارڊ جون پوائينٽون:
    463
    ڌنڌو:
    وڪالت
    ماڳ:
    سچل ڳوٺ ، ڪراچي
    جواب: فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار

    ادا افتخار علي چوھاڻ !
    اوھان جس لھڻي اھڙي قيمتي ۽ مغلوماتي مضمون کي سنڌ سلامت تي آٓٓ ڻڻ واري عمل ڪري ۔ اوھان جي جيتري به تعريف ڪجي اھا گھٽ ثابت ٿيندي ۔
    اوھان مان آئيندي به ا ھڙن معلوماتي مضمونن لکڻ جي اميد ۽ آرزو رھندي۔
     
  4. غلام مصطفي ميمڻ

    غلام مصطفي ميمڻ
    سينيئر رڪن

    شموليت:
    ‏8 آڪٽوبر 2010
    تحريرون:
    1,524
    ورتل پسنديدگيون:
    3,476
    ايوارڊ جون پوائينٽون:
    473
    ڌنڌو:
    Govt job
    ماڳ:
    karachi, originally district Dadu
    جواب: فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار

    ادا افتخار توهان کي تمام گهڻيون مبارڪون هجن جو اوهان يهودين جي ٽاپ سيڪريٽ تنظيم جي باري ۾ ايڏي ڄاڻ ونڍ ڪئي آهي۔ڪنهن جي سا زشن کي پردي تي ظاهر ڪرڻ به هڪ نيڪ عمل آهي جنهن جو صلو اوهان کي الله پاڪ ڏيندو جيڪڏنهن اڃا به اسان مسلمان هڪ ٿي يهودين جي سازشن کي ناڪام نه بنائينداسين ته هو پنهنجي انهن ڪڌين سازشن ۾ ڪامياب ٿي ڪري اسان کي ۽ اسان جي حق تي مبني سچي دين کي تمام گهڻو نقصان پهچائيندا۔شل الله پاڪ اسان کي کهري ۽ کوٽي ۾ پرک ڪرڻ جي سگه عطا فر مائي۔نازڪ موضوع تي بهترين ليک ونڍ ڪيو اٿو۔
     
  5. افتخار علي چوهاڻ

    افتخار علي چوهاڻ
    سينيئر رڪن

    شموليت:
    ‏12 ڊسمبر 2009
    تحريرون:
    1,800
    ورتل پسنديدگيون:
    2,033
    ايوارڊ جون پوائينٽون:
    483
    ماڳ:
    ڄامشورو
    جواب: فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار

    ادا عبدالڪريم اوهان جي مهرباني جو مضمون لا پنهنجو تبصرو ڏنو ۔ انشاءالله مضمون کي اڳتي سلسليوار هلائيبو، انشاءالله ضرور فائدو رسندو ، اصل جيڪر يهودين جي حرام پايون سمجهي وياسين ته پو پنهنجي لا صحيح سمت متعين ڪري سگهنداسين ، ضرورت هن ڳالھ جي اشد آهي ته عالمي سياست کي سمجهون جيڪا هنن يهودين جي اشارن تي هلي پئي ۔ آخر ۾ وري به مهرباني اوهان جي
     
  6. افتخار علي چوهاڻ

    افتخار علي چوهاڻ
    سينيئر رڪن

    شموليت:
    ‏12 ڊسمبر 2009
    تحريرون:
    1,800
    ورتل پسنديدگيون:
    2,033
    ايوارڊ جون پوائينٽون:
    483
    ماڳ:
    ڄامشورو
    جواب: فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار


    سائين مانوارا منهجو ارادو آهي ته هنن جي ترتيب ڏنل ڪتاب جيڪو هنن لڳ ڀڳ سو سال اڳ ترتيب ڏني هئي جنهن ۾ عالمي سياست ۽ پنهنجو ورلڊ آرڊر لا رستو متعين ڪيو هو هن کان حواله پيش ڪري اڃان وڌيڪ هنن جي چالاڪين تان پردو کڻان ، اوهان دوستن جي مهرباني جو هن نازڪ مسئلي تي دلچسپي ڏيکاريو ٿا ۽ اسان جي حوصله افزائي ڪيو ٿا ، جنهن لا اوهان جو ٿورائتو آهيان




    آگي آگي ديڪهي هوتا هي ڪيا
     
  7. افتخار علي چوهاڻ

    افتخار علي چوهاڻ
    سينيئر رڪن

    شموليت:
    ‏12 ڊسمبر 2009
    تحريرون:
    1,800
    ورتل پسنديدگيون:
    2,033
    ايوارڊ جون پوائينٽون:
    483
    ماڳ:
    ڄامشورو
    جواب: فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار

    [FONT="Al_Mushaf"]فري ميسن ڳجهين دستاويزن جي روشني ۾ [/FONT]


    هيٺ هنن دستاويزن مان ڪجه اقتباس پيش ڪجن ٿا جيڪا هن تنظيم متعلق جانڪاري فراهم ٿي ڪري

    ” اسين دنيا جي سڀنن ملڪن ۾ وڌ کان وڌ فري ميسن جون اجتماع گاهون قائم ڪندا سين ، اهڙن سڀنن فردن کي تنظيم ۾ شامل ڪيو ويندو جيڪي عوام ۾ نمايان حيثيت رکندڙ هوندا يا ايندڙ وقت ۾ اهميت حاصل ڪرڻ وارا هوندا . اهي اجتماع گاهون ( لاجز ) اسان جا سڀ کان وڏا جاسوسي اڏا هوندا ۽ ماڻهن کي متاثر ڪرڻ جا ذريعي پڻ هوندا . هنن اجتماع گاهن کي هڪ مرڪزي انتظاميه هيٺ آڻبو ، جنهن جي ڄاڻ رڳو اسان کي هوندي ٻئي ڪنهن کي نه هوندي . هنن اجتماع گاهن ۾ اسان جا نمائندا هوندا جيڪي انتظاميه لاءِ پردي جو ڪم ڏيندا ۽ جيڪي نعرا ۽ پروگرام ڏيندا

    هن جي آڌار تي اسين اهڙي ڳنڊ (knok) ڏينداسون جيڪي انقلابي ۽ لبرل عنصرن کي پاڻ ۾ مضبوطي سان ٻڌي ڇڏيندي . هن ۾ معاشري جا هر قسم جا ماڻهو شامل ڪبا . نهايت ڳجهي قسم جا منصوبا اسان جي دائري علم ۾ هوندا بلڪه اسان جي هٿن جي گرفت هنن مٿان هن ڏينهن مضبوط ٿيندي جنهن ڏينهن اهو تصور جنم وٺندو.

    هن فري ميسن لاجز جي ڪارندن ۾ قومي ۽ بين الاقوامي پوليس جا لڳ ڀڳ سڀئي ايجنٽ شامل هوندا ڇو ته هنن جون خدمتون هن لحاظ سان اسان لاءِ بي حد ضروري آهن جنهن کي پوليس جي حڪم جي ڀنڃڪڙي ڪرڻ وارن ماڻهن کي سڌي رستي ڏانهن آڻڻ لاءِ پنهنجا مخصوص ذريعا استعمال ڪري ٿي بلڪه اسان جي ڪمن لاءِ پردي جو ڪم ڏئي سگي ٿي ۽ بي چيني ۽ ڇروڇڙ پيدا ڪرڻ وغيره به پڻ موقعا تلاش ڪري وٺي ٿي .

    ڳجهين تنظيمن ۾ شامل ٿيڻ وارا خواهشمند ماڻهو عام طور کان چالبازين ذريعي روزي ڪمائڻ وارا ، بي پرواھ ، بي فڪر ۽ بي خوف ماڻهو هوندا آهن ، تنهن ڪري هنن کي پنهنجي مقصد لاءِ استعمال ڪرڻ ۾آسان کي ڪابه ڏکيائي نه ٿيندي جيڪر دنيا ۾ فساد برپا ٿئي ٿو ته ڀلي ٿئي اڃان هوا ڏيوس جئين هڪجهڙائي ختم ٿئي ۽ گوڙ شور مدت تائين هلي ، پر جيڪر ڪو ڳجهو منصوبو ڄڙي ٿو ته هن جي سار لهڻ وارا اهڙا شخص هجن جيڪي اسان جا سڀ کان وڏا وفادار ماڻهو هجن .

    قدرتي ڳالھ آهي تي فري ميسن جي سرگرمين جي رهنمائي رڳو اسان کي ئي ڪرڻ گهرجي ڇو ته اسان کي خبر هوندي آهي ته اسان ڪهڙي طرف رهنمائي ڪري رهيا آهيون ۽ هر طرح جون سرگرمين ۽ جدوجهد جو آخري مقصد به ڄاڻيندا آهيون . جڏهن تي غير يهودين کي هنن جي خبر نه هوندي آهي ، بلڪه هنن کي ڪنهن به عمل جو فوري اثر جو علم به نه هوندو آهي ، هنن کي رڳو وقتي سڪون جي ضرورت هوندي آهي جنهن کي پنهنجي خيالن جي اظهار ڪرڻ سان انهن کي حاصل ٿئي ٿي . پر اهي ايترو به نٿا سوچين ته هنن خيالن جا اصل محرڪ اسان ئي هوندا آهيون .

    غير يهودي ماڻهو فري ميسن لاجز ۾ تجسس جي جذبي ۾ اچي داخل ٿيندا آهن يا وري هن آسري سان ته من جو فائدي رسي پوي . هنن ۾ ڪي ماڻهو بي بنياد ۽ ناقابل عمل خيالن (fantasies) جي اظهار ڪرڻ جي شوق ۾ اچي ڦاسجن ٿا . اهي پنهنجي واکاڻ ۽ تعريف ٻڌڻ جا بکيا هوندا آهن ۽ اوهان ڄاڻو ٿا ته زباني تعريف واري معاملي ۾ اسان ڪيڏا نه وڏا فياض آهيون . هن طرح سان اسين هنن کي خود فريبي ۾ رکندا آهيون ۽ اهي غير شعوري طور تي اسان جي خيالن کي پنهنجي دل ۽ دماغ ۾ جذب ڪندا رهندا آهن ۽ اهي پنهنجي گمان آهر اهو سمجهن ٿا ته اهي اهڙن خيالن کي ٻين کان نٿا وٺن بلڪه پنهنجي اندر جا احساس آهن ، حالنڪه حقيتق هن جي ابتڙ هوندي آهي . اوهان سوچي به نٿا سگهو هن خود فريبي ۾ ورتل ڊاهن غير يهودي ماڻهن کي ڪيتري نه سولائي سان چريو بڻائي سگهجي ٿو ، ۽ اهي ماڻهو غير معمولي ناڪامي تي ڪيتري جلدي دلبرداشته ٿي ويندا آهن . هن ڪاميابي کي ٻيهر حاصل ڪرڻ لاءِ اهي اسان جا بي مله غلام بڻجڻ لاءِ به تيار هوندا آهن . بلڪه پنهنجن منصوبن کان به هٿ کڻڻ لاءِ به آماده ٿي ويندا آهن . هنن جي اهڙي حالت ڪري اسان لاءِ اهو ممڪن بڻجي ٿو پوي ته اسين هنن کي جيڏانهن چاهيون گهيلي ٿا سگهون . هنن ظاهري شينهنهن اندر ڳدڙ جو ساھ هوندو آهي . هنن ڇرين ۽ موڳن کي اسين هن تصور جي ڪاٺ گهڙي تي سوار ڪري ڇڏيو آهي ته فرد کي جماعت جي اندر جذب ٿيڻ گهرجي . هنن نه اڳ ۾ سوچيو آهي نه هاڻي سوچيندا ته اهو ڪاٺ گهوڙو ( يعني فرد جو جماعت کان سواءِ نڪمو هجڻ) قدرت جي اهم قانون جي خلاف ورزي آهي ، جنهن جي آڌار هر شيءَ ڄمڻ کان وٺي ٻين شين کان مختلف هوندي آهي ۽ هن کي هر حال ۾ پنهنجي انفرادي حيثيت کي قائم رکڻو آهي ، جيڪر اسين اهڙن ماڻهن کي واقعي واري هن جهالت جي گهڙن تائين آندو ته ڇا اها ڳالھ چٽي نه ٿي پوندي ته غير يهود ين جا ذهن اسان جي ڀيٽ ۾ گهڻو پست ۽ غير ترقي يافته آهي؟ اسان جي ڪاميابي جي اهائي وڏي ضمانت آهي .

    اسان جي اڳوڻڻ فاضل رهنمائن هن وقت ڪيتري نه دوربيني جو مظاهرو ڪيو جڏهن هنن چيو ته هڪ سنجيده مقصد ماڻڻ لاءِ ڪابه باريڪ ڪوتاهي نه ڪرڻ گهرجي ، جيتوڻيڪه اسان به وڏيون وڏيون قربانيون ڏنيون آهن پر هن سلسلي ۾ غير يهودي ڌورن جيتريون جانيون ڪم آيون اسان کي هن جي گڻپ ڪرڻ جي ڪابه ضرورت ناهي سمجهيو ۽ هن جي عيوض ۾ اسين دنيا ۾ شهيدن جي پوزيشن ڏياري ڇڏي آهي جنهن جو اهي به تصور نٿا ڪري سگهن . هن ڇڪتاڻ ۾ اسانجو نقصان هنن جي ڀيٽ ۾ گهٽ ٿيو آهي ، پر اهڙي نموني اسان جي قوم مڪمل تباهي کان محفوظ رهي آهي . موت ته هر هڪ کي اچڻو آهي هن لاءِ بهتر اهو آهي ته هن انجام کي ماڻهن جي ويجهي آڻجي جيڪي اسان جي رستي ۾ رڪاوٽ بنجن ٿا ..........................................................................................

    هن اقتباس تي هن موضوع کي ختم ٿو ڪجي . هن ڪتاب نالي ( يهودي پروٽوڪول ) جيڪي چويھ دستاويزن تي بڌل آهي هر معمامي ۾ هنن پنهنجا ڳجها پروگرام مرتب ڪيا آهن جن ۾ ميڊيا تي ڪنٽرول ، ججن تي ڪنٽرول ، عالمي سياست ، جمهوريت ، ڪميونزم ، بادشاهت ، سيڪولزم لبرل ازم ، تعليمي ادارا غرض هر معاملي ۾ هنن ڳجها منصوبا جوڙيا آهن . سڀنن ڏاهن دوستن کي ضرور هن ڪتاب جو مطالعو ڪرڻ گهرجي . اوهان کي اڄ جيڪي حالات رونما ٿين پيا چنگي نموني هن جي پٺيان جيڪي عوامل آهن تنهن تي علمي دسترس ٿي ويندي . انشاءالله


     
  8. غلام مصطفي ميمڻ

    غلام مصطفي ميمڻ
    سينيئر رڪن

    شموليت:
    ‏8 آڪٽوبر 2010
    تحريرون:
    1,524
    ورتل پسنديدگيون:
    3,476
    ايوارڊ جون پوائينٽون:
    473
    ڌنڌو:
    Govt job
    ماڳ:
    karachi, originally district Dadu
    جواب: فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار

    ادا سائين لاجواب معلومات هن آڳڻ تي اجاگر پيا ڪيو جنهن سان يهودين جي ڪڌي ڪرتوتن جي ڄاڻ پئي ملي۔تمام وڏي محنت سان لکيل هن مضمون تي اسان جي دل مان توهان لاء تمام گهڻيون دعائون پيون نڪرن۔ادا اسان توهان کي keep it up ۽go ahead چوانداسين۔هميشه خوش رهو۔
     
  9. افتخار علي چوهاڻ

    افتخار علي چوهاڻ
    سينيئر رڪن

    شموليت:
    ‏12 ڊسمبر 2009
    تحريرون:
    1,800
    ورتل پسنديدگيون:
    2,033
    ايوارڊ جون پوائينٽون:
    483
    ماڳ:
    ڄامشورو
    جواب: فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار

    ادا غلام مصطفى لک لائق ۔ اوهان جي موٽ مون ۾ اڃان مزيد حوصلو وڌائي ڇڏيو آهي ، اوهان جي فرمائش تي ضرور هن موضوع کي طول ڏبو۔

    انشاءالله دعائن ۾ ياد ڪندا رهندا

    مهرباني
     
  10. افتخار علي چوهاڻ

    افتخار علي چوهاڻ
    سينيئر رڪن

    شموليت:
    ‏12 ڊسمبر 2009
    تحريرون:
    1,800
    ورتل پسنديدگيون:
    2,033
    ايوارڊ جون پوائينٽون:
    483
    ماڳ:
    ڄامشورو
    جواب: فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار

    عالمي يهودي تنظيمون


    دنيا اندر يهودين لاءِ ڪم ڪندڙ تنظيمون ۽ هنن جي هٿن جي آله ڪار تنظيمون ته بي شمار آهن جن جي تعداد لکن کان به مٿي آهي ۽ هنن تنظيمن جي اعلى (مٿائين) باڊي جو هڪڙو نالو اسان آساني لاءِ تجويز ٿا ڪيون جئين اڳتي هلي هن جو ئي حوالو ڏئي سگهجي . اهو نالو يهودي سازشن تي غور ڪرڻ وارن ماهرينن تجويز ڪيو آهي . يهودين جي اعلى تنظيم جو نالو آهي ”زنجري“ (zingiry) جيڪا بين الاقوامي صهيوني يهوديت (zionist international) جو مخفف آهي هن ئي اعلى ترين باڊي جي هيٽيان بنا مبالغي جي هزارين يهودي تنظيمون ڪم ڪن ٿيون جيڪي ڪنڊ ڪرڇ تائين ڦهيليل آهن هنن سڀنن کي هتي گڏ ڪرڻ ناممڪن آهي . جئين ته هن جي اهڙي درجه بندي ڪجي ٿي جنهن جي غور ۽ فڪر ڪرڻ وارن لاءِ سولائي ٿي وڃي . هنن تحريڪن ۽ تنظيمن جي هئيت جي اعتبار سان گهٽ ۾ گهٽ ڏھ قسمون آهن .

    (1) فڪري (ideilical)
    (2) سياسي (political)
    (3) انتظامي (admenistrative)
    (4)معاشرتي (social)
    (5)علمي (intelledtual)
    (6) سائنسي (scientific)
    (7) ثقافتي (cultrual)
    (8) مذهبي (religious)
    (9) تدبيري (strategic)
    (10) ترسيلي(logistric)

    هنن تنظيمن جي تفصيل لاءِ ڪي دفتر گهرجن جيڪي هت لکڻ ممڪن ناهي پوءِ به بطور نموني جي چند تنظيمن ، تحريڪن ۽ ادارن جو ذڪر ڪيو ٿو وڃي جيڪي يا ته برائي راست يهودين تي مشتمل آهن يا جنهنن جا لاڳاپا يهودين سان آهن يا وري جنهنن کي يهودي ڪنٽرول ڪندا آهن يا وري جنهنن تي يهودين جو اثر آهي . هن وقت اهي سڀئي تحريڪون . تنظيمون ۽ ادارا بنيادي سطح تي اسلام ۽ مسلمان خلاف سرگرم عمل ۾ آهن .

    1 . برائي راست يهودي تنظيمون ؛

    (!) انٽرنيشنل جيوش ڪانگريس (2) انٽرنيشنل زيونسٽ ليگ (3) بيري حاه تحريڪ (4) بينائي موشي (5) اگودت اسرائيل (6) ڪينيسٽ اسرائيل (7) لوحامي حيروت (8) جيوش ڪلونيل ٽرسٽ (9) جيوش لچن (10) مختلف نيشنل فنڊز .

    2 . بالواسطه يهودي تنظيمون ؛
    يعني اهي ادارا جيڪي يهودين جي زير اثر يا جنهنن کي يهودي ڪنٽرول ڪندا آهن . هتي رڳو ڏھ کن مشهور نالا ڏنا ٿا وڃن هوئين ته هنن جي تعداد بي حساب آهي .
    (1) اقوام متحده (2) سلامتي ڪونسل (3) انٽرنيشنل مني مارڪيٽ (4) انٽرنيشنل اسٽاڪ ايڪسچينج(5) عالمي مالياتي فنڊ (6) عالمي بينڪ (7) انٽرنيشنل ريڊ ڪراس (8) آڪس نيم (9) ايمنيسي انٽرنيشنل (10) مختلف نيشنل ملٽي ڪارپوريشن .

    3 . مسلمانن ۾ مصروف عمل يهودي تنظيمون ؛
    هيٺيان هنن تنظيمن جا نالا ڏنا ٿا وڃن جيڪي مسلمانن جو لبادو اوڙهي معاشري اندر يهودين جي تڪميل لاءِ ڪم ڪن پيون .
    قاديانيت ،
    بهائيت ،
    دروزيت ،
    نصيري ،
    مسلم ملڪن ۾ ڪم ڪندڙ واريون تنظيمون جن ۾
    ڪميونسٽ ، سوشلسٽ (socilist )
    سيڪولر (secular)
    فري ٿنڪنگ (free thinking)
    اباحي (permisseve)
    ترقي پسند (progressive)
    تعقلي (rationalist)
    انساني (humanist) تنظيمون .
    نالي جون اجتهادي تحريڪون ، ادارا ، حلقه ۽ ڳجها لاجز ۽ ڪلب .
    اسلام جي صحيح تحريڪن ۾ داخل ٿي انفرادي حيثيت سان ڪم ڪندڙ افراد .
    مسلم معاشري اندر اڻويھ ۽ ويھ صدي ۾ اڀرندڙ اهي سڀئي ”باطني“ تحريڪون ، تنظيمون ،حلقه ( هن جي تازه مثال گوهر شاهي جو فتنو ) .
    متجددين يعني اهي سڀئي جدت پسند ڊاڪٽر ، پروفيسر ، اسڪالر ، نالي جا علامه ۽ محققين جيڪي دين جي نالي تي بي ديني ۽ آزاد خيالي ڦهيلائي رهيا آهن .


    ورتل ، يالمي يهودي تنظيمين (مرتي ابو لبابه شاھ منصور)
    سنڌيڪار ، ڪمپوزر ؛ افتخار علي چوهاڻ
     
  11. TAHIR SINDHI

    TAHIR SINDHI
    سينيئر رڪن

    شموليت:
    ‏25 فيبروري 2010
    تحريرون:
    7,856
    ورتل پسنديدگيون:
    2,488
    ايوارڊ جون پوائينٽون:
    473
    ڌنڌو:
    سرڪاري ملازم
    ماڳ:
    KARACHI
    جواب: فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار

    ادا افتخار ٿورا بهترين معلومات ونڊڻ لاءِ۔
     
  12. افتخار علي چوهاڻ

    افتخار علي چوهاڻ
    سينيئر رڪن

    شموليت:
    ‏12 ڊسمبر 2009
    تحريرون:
    1,800
    ورتل پسنديدگيون:
    2,033
    ايوارڊ جون پوائينٽون:
    483
    ماڳ:
    ڄامشورو
    جواب: فري ميسن تحريڪ _ تعارف ۽ طريقيڪار

    مهرباني ادا طاهر !
    پر يار اوهان وڏي وقت کان فورم مان گم آهيو ، ٻيلي اهڙيون جدايون ڪبيون آهن ڇا؟
     

هن صفحي کي مشهور ڪريو