• ڇا توھان کان سنڌ سلامت جو پاسورڊ وسري ويو آھي..؟
    ھيٺ ڏنل بٽڻ تي ڪلڪ ڪري پنھنجي اي ميل واٽس ايپ ذريعي موڪليو. .انتظامي رڪن توھان جي پاسورڊ کي ري سيٽ ڪري توھان کي اطلاع موڪليندا. لک لائق..!

    واٽس ايپ ذريعي

فقيري جو آغاز آهي

ڏاڏل شينو

سينيئر رڪن
فقيري جو آغاز آهي

اسان جي هر ڳالھ تي توکي اعتراز آهي
سمجهان ٿو ته ان ۾ ڪهڙو راز آهي

سالڪ سمجهايو طعنا مهڻا پٿر پون
سهي سرخرو ٿي هي فقيري جو آغاز آهي


ماڻهن کان مارائي پٽيون ٿو ٻڌي پاڻ
پرين جي پنهنجائپ جو عجب انداز آهي

فَاَلهَمَهَا افَجورَهَا وَ تَقواهَا قَدَ افَلَحَ مَن زَڪاهَا
هادي جي هدايت جو چٽو ٻڌو آواز آهي

جا برائي ۽ بي حيائي کان روڪي ها
دل قائم ڪري نه سگهي سا نماز آهي

خدا سان ٿئي ته خلق کان خلق سان ته خدا کان
عشق ڪندو انسان کي بي نياز آهي

سجدو ڪري سر کڻين قلب ڪافر رهي
گفتگو ڏاڏل جي ڏاڍي دلنواز آهي​
 
جواب: فقيري جو آغاز آهي

جا برائي ۽ بي حيائي کان روڪي ها
دل قائم ڪري نه سگهي سا نماز آهي

تمام بهترين ادا ڏاڏل يار نماز پرهڻ جو حڪم قرآن ۾ نه پر قائم ڪرڻ جو آيو آهي قائم ڪرڻ جو مطلب ته اهڙي نماز پڙهو جيڪو الله کي قبول پوي ۽ الله قبول ڪري ۔۔۔۔۔۔۔ سو ادا اسان واري نماز تاجرن واري نماز آهي اسان عبادت ڪيون ان ڪري ٿا ته الله جنت ڏي باقي نماز پڙهڻ کان پوء وري براين طرف هليا وڄون ٿا الله کي به راضي ته شيطان کي به ناراض نٿا ڪرڻ چاهيون بلڪل ائين جيئن هڪ تاجر يا هڪ دوڪاندار هر قسم جي ماڻهون سان ڏيتي ليتي ڪندو هجي ۔۔۔۔۔۔ ان الصلات تنهي عن الفحشاء و المنڪر نماز اها ئي قبول آهي جيڪا برائي کان روڪي پو ته نماز فحش چيزن ۽ منڪرات کان روڪيندي آهي ليڪن انسان ڏسڻ ڇاهي ته ان جي نماز قبول آهي يا نه ته هو پهنجو خود احتساب ڪري ته ان کي خبر پئيجي ويندي ته جيڪڏنهن هو براين ۽ بڇڙاين کان دور آهي ته ان جي نماز قبول آهي جي دور نه آهي ته ان جي اها نماز سوائي چند سجدن جي جيڪي بنا مقصد هجن ڪا به معني نٿي رکي ۔۔۔ دعا آهي ته باري بي پرواه اسان کي پهنجي حقيقي عبادت ڪرڻ جي توفقيق عطا فرمائي آمين
 
جواب: فقيري جو آغاز آهي

سجدو ڪري سر کڻين قلب ڪافر رهي
گفتگو ڏاڏل جي ڏاڍي دلنواز آهي


سائين لاجواب ، بهترين ونڊڪيو اٿو

دعا آهي ته الله تعالي اسان سڀني کي پهنجي حقيقي عبادت ڪرڻ جي توفقيق عطا فرمائي
آمين ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 
جواب: فقيري جو آغاز آهي


تمام بهترين ادا ڏاڏل يار نماز پرهڻ جو حڪم قرآن ۾ نه پر قائم ڪرڻ جو آيو آهي قائم ڪرڻ جو مطلب ته اهڙي نماز پڙهو جيڪو الله کي قبول پوي ۽ الله قبول ڪري ۔۔۔۔۔۔۔ سو ادا اسان واري نماز تاجرن واري نماز آهي اسان عبادت ڪيون ان ڪري ٿا ته الله جنت ڏي باقي نماز پڙهڻ کان پوء وري براين طرف هليا وڄون ٿا الله کي به راضي ته شيطان کي به ناراض نٿا ڪرڻ چاهيون بلڪل ائين جيئن هڪ تاجر يا هڪ دوڪاندار هر قسم جي ماڻهون سان ڏيتي ليتي ڪندو هجي ۔۔۔۔۔۔ ان الصلات تنهي عن الفحشاء و المنڪر نماز اها ئي قبول آهي جيڪا برائي کان روڪي پو ته نماز فحش چيزن ۽ منڪرات کان روڪيندي آهي ليڪن انسان ڏسڻ ڇاهي ته ان جي نماز قبول آهي يا نه ته هو پهنجو خود احتساب ڪري ته ان کي خبر پئيجي ويندي ته جيڪڏنهن هو براين ۽ بڇڙاين کان دور آهي ته ان جي نماز قبول آهي جي دور نه آهي ته ان جي اها نماز سوائي چند سجدن جي جيڪي بنا مقصد هجن ڪا به معني نٿي رکي ۔۔۔ دعا آهي ته باري بي پرواه اسان کي پهنجي حقيقي عبادت ڪرڻ جي توفقيق عطا فرمائي آمين


سائين بلڪل حديث آهي ته جنهن جي نماز قبول تنهنجا سڀ عمل قبول جنهن جي نماز رد ان جا سڀ عمل رد جنهن جي نماز قبول ٿيندي آهي ان کي عرش تي رکيو ويندو آهي ۽ جنهن جي نماز قبول ناهي ٿيندي ان جي منهن تي هنئي ويندي آهي ۽ راز جي ڳالھ ته قلبِ مومن عرش الله ۽ قلبِ مومن بيت الله جا نامز قبول ٿيندي آهي اها دل تي اثر ڪندي آهي ۽ جا نماز قبول ناهي ٿيندي اهو ماڻهون چوندو ته منهن سان آهي پر هو نمازي ناهي هوندو اسان کي سالڪن ائين سمجهايو ادا۔
وسالم
 
Back
Top