موڙهيائي يا سورهيائي؟ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ٿيڻ ته ايئن گهربو هو ته ايڪتا ڏڻ گڏجي ملهائجي ها پر الائجي ڇو ڪهڙي ڪارڻ هي ڏڻ الڳ الڳ تاريخن تي ۽ الڳ الڳ بينر هيٺ ملهايو پيو وڃي۔ ۔ ۔ ۔ ۔ الڳ الڳ ڏڻ ملهائڻ!!! ڇا اهو عمل موڙهيائي آهي يا سورهيائي؟ اوهان مون کي مطمئن ڪريو جي نه ٿا ڪريو ته پو منهنجي ذهن جي زمين تي جيڪو زلزلو برپا ٿيل آهي، اهو منهنجي ڪايا جا ڪک پن ميڙي لٽي ڇڏيندو
ڪجهه حڪومتي ايجنسيون هميشه ان ڪوشش ۾ رڌل آهن ته سنڌي ڪڏهن به متحد نه ٿين ۽ قاضي گروپ هميشه کان انهن جو ساٿاري آهي هن وقت جڏهن سنڌي قوم گڏ ٿين شروع ڪيو آهي ته هنن وري پنهجا ڊراما شروع ڪيا آهن هجڻ ته ائين کپي ته سنڌي ڪو به هڪڙو ڏينهن ملهائن ۽ ڌوڪي ۾ نه اچن غدار هميشه غداري ڪندو ۽ اهو فقط پنهجي فائدي جي خاطر ڪندو آهي جن کي پنهجي هنر مند ماڻهن جو قدر ناهي جيڪي انهن جي ادارن کي هلائن ٿا ته انهن کي سنڌ جو درد ڪٿان هوندو،آزمايل کي بار بار ناهي آزمائبو،نانگ جو کاڌل نوڙي کان به ڊڄندو آهي پر اسان ته رهون ئي نانگن جي ويڙهي ۾ ٿا جتان ٿو نڪري ته نانگ سو هاڻي ته نڪو نانگ کان ٿو ڊپ ٿئي نه نوڙي کان۔ وڌيڪ قوم جي مرضي هاڻي نچڻ جو وقت ڪونهي بلڪه هاڻي هي وقت آهي ته انهن کي نچائجي ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پر
هيءَ ڪُوڪَ سنهي وار کان خنجر کان تکي آ. هيءَ ڦوڪ ٿڌي هير کان اوٿر کان تکي آ. وهمن جي مقامن ۾ ستي پئي آ مگر جي. هيءَ قوم اٿي پئي ته پوءِ محشر کان تکي آ. استاد بخاري