عورت مان ۾ وڌ يا مرد ۽ ان جا اسباب عقلي دليل ۽ اسلام جي روشني ۾ ======================================== اچو ته ڪجه عقل کان ڪم وٺون قرآن جي رهنمائي ۾ اڄ جي بدڪردار غير مسلم عورت کي آزادي جي نالي ننگو اگهاڙو ڪري ڇڏيو آهي ۽ هن وٽ زال مڙس جا حق برابر چئي ڇڙواڳي ڪرائيندي هن جي حيا شرم جون حدون پار ڪرائي وتي ٿو مستيون ڪندو وري به ڀوڳي اها عورت ٿي بي حيائي ۽ واحيات قسم جا رويا ماپيندي انساني رشتي ۾ ماءُ پيءُ کي اوليت مليل آهي عام سوچ ۾ به ته اسلامي طور طريقي ۾ به انهن جي عزت اولاد تي ضروري ڪري ٻڌائي وئي انهن سان احسان ڪريو انهن کي ڪاوڙ يا غصي جي حالت ۾ به نه ڏسو ماءُ پيءُ سي نيڪ سلوڪ ڪريو ماءُ جي پيرن هيٺا جنت آهي ان جي خدمت ڪري بهشت حاصل ڪريو هي سڀ اسلام پيو ٻڌائي ...بابا هي ماءُ پيءُ جي ٻين رشتن ۾ ايڏي حرمت ڇو آ اچو ته سوچون در اصل ماءُ پيءُ اولاد کي جنم ڏيندڙ آهن جنم ڏيندڙ جنم وٺندڙ کان مانائتي آهي هن تي سڀ مطفق آهيون سو پوئتي نظر ڪريون ته الله آدم کي مٽيءَ منجها خلقيو ۽ پو ان جي کاٻي پاساٽري منجها ڏاڏي حوا کي پيدا ڪيو يعني پهرين آدم پيدا ٿيو پو ان جي جسم منجها ڏاڏي حواکي وجود ڏنو ويو يعني آدم عليه اسلام ڏاڏي حوا جو ڄڻيندڙ ٿيو تنهن ڪري هو مان ۾ ڏاڏي حوا کان مٿاهون ٿيو سو اها نسبت هلندي ٿي اڄي جو عورت زال جي روپ ۾ مڙس کان مان ۾ گهٽ آهي ۽ مرد هن جو مجازي خدا آهي باقي ساڳي عورت جڏهن ماءُ جو روپ وٺي ٿي ته پو اولاد لاءِ تمام شان واري آهي پو اهو ان جو پٽ هجي( مرد) يا ڌيءَ هجي ( عورت ) ان کان پو رشتن جي محترم هجڻ جو اشارو آهي جن سان نڪاه نه ٿو ٿي سگهي جنهن ۾ ڀاءُ ڀيڻ مامي ماسي پڦي وغيره ها زال مڙس جا حق ٻڌائي ٻنهي کي هڪ ٻي جو ڍڪ چيو ويو زال کي گهر جي ضميواري ڏني وئي ته مڙد کي ٻاهر ڪمائي ذريعي معاش جو بندوبست جو حڪم ڪيو ويو اهو آهي هڪ الله جي طرفان حد ۽ زندگيءَ گذارڻ جو طريقو جنهن کان اڄ جو نسل انساني راه فرار يت پيو ڪري ۽ اهو مرد نامردي ڪندي پنهنجي ضميواري کان ڪيٻائي اجايو سجايو پيو عورت کي آزادي جا ساوا باغ ڏيکاري بد چلن بي هوده ننگو اگهاڙو ڪري حيا شرم ختم ڪرائڻ جا حيلا ڪندي واهيات سوچ پيو وڌائي جنهن ۾ ايڊورٽائزنگ پرنٽ ميڊيا اليڪٽرانڪ ميڊيا انٽرنيت پنهنجو ڀرپور ڪردار نڀائي هن معاشري جي تباهي پئي ڪري ۽ اسان جو بي سمجه معاشرو ان تي هلي پنهنجي نسل لاءِ شرمساري جو سبب پيو ٿي ..... توهان ڇا چوندا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط لبستم دائودپوٽه
سائين معذرت سان عنوان سٺو آھي پر اوهان جو بيان ڪجھ گڏيل لکيل آھي ان کي جيڪڏنهن واضع ڪري لکندا ته بهتر ٿيندو ۽ اوهان جي سوال جي خبر به پئجي ويندي .مان ايتري ڄاڻ يا علم ته ڪو نه ٿو رکان جو ڪو دليلن سان بحث ڪري سگهندس البته سکڻ ۽ سمجهڻ جي ڪوشش ڪندس پنهنجي ناقص عقل ۾ واڌاري آڻڻ لاء.. مهرباني.. اميد ته منهنجو ائين لکڻ برو نه لڳندو اوهان کي.