سائين محترم بدر ابڙي جي انٽرويو جي اظهار کان پو اسان جا ويچار سند جي راءِ جي جواب ۾ سائين محترم نهايت ادب سان ته مهانڊا مسلسل نه هلندا آهن ۽ ڪو پٽ جي پيءُ جي شڪل جو نه آهي ته ڇا هو هن جو پٽ نه آهي جڏهن ته هن جا فيچر وڃي مامن سان وڃي ملن ٿا ....ٻيو ته سنڌي ماڻهو جون پنهنجي شڪل شبيه اهي جيڪا به ڪنهن ٻي خطي وارن سان نه ٿي ملي ....ٽيون ته دراوڙ آهي ديس جو ماڻهو ڌرتي جو ماڻهو موئن جو ماڻهو ...توهان هي صرف مهانڊن تي دراوڙن کان به دور وڃو پيا .......ڇا سنڌي ماڻهن ايترو تسلسل رکيو آ ڇا اهو عجب نه آهي هڪ غظمت نه آهي هيترن حملا آورن جي حملن کان پوءِ به هن ڌرتي جا دوله هتي آهن پو ڪمزور پوزيشن ۾ يا پنهنجي وقت جي وهڪري ۾ ڪڏهن لاها ڪڏهن چاڙها ته ايندا رهيا آهن ............................................................................................. سنڌي ماڻهن ۾ اهي ڪوه ڪاف جهڙن جابر ۽ سخت دل ماڻهن جهڙيون خصلتون نه آهن ۽ نه هو ڪيڏانهن سفر ڪندڙ رهيا آهن ...سنڌو کي گنگا سان ملائڻ ڪهڙي ڪم جو هر هڪ جي پنهنجي تهذيب آهي مصر وارا ڪيئن هيا عرب ڪيئن هيا باغ عدن وارا ڪيئن هيا سبا قوم وارا ڪيئن هيا چين وارا ڪيئن هيا .....ٻيو ته ٻڌ مت موئن جي دڙي کان پو جو هٿراڌو مذهب آهي نه ڪي موئن جي دڙي جي جاءِ جو ....سنڌ ۾ ڪئي مذهب مٽيا آهن ان ۾ ڪو شق نه آهي پر ٻڌ مت کي هتان جو بنيادي مذهب چوڻ سان اختلاف آهي ...ٻڌ مت چائنه ،تبت ۽ سريلنڪا جي سرزمين جو مذهب اهي .....گستاخي معاف لبستم دائودپوٽه
ڇا توهان اِهو يقين سان چئي سگهو ٿا ؟ ڇا پوءِ اشوڪ، موريا گهراڻي سميت ٻيا سڀ ماڻهون ڪوڙا قصا آهن؟ جيڪڏهن ٻُڌمذهب سنڌ جو ناهي ته پوءِ توهان اڄ کان 2500 سال پهريان واريون سنڌ جون سرحدون ٻُڌايو.