گهر ۾ روز روز جي ڪِل ڪِل ، تون ! تون ! مان! مان! هر وقت گهر ۾ جهيڙي آخرڪار مُڙس کي هڪ فيصلو ڪرڻ تي مجبور ڪيو ته ساهرن سان ڳالهائي ۽ ڪا ڌمڪي ڏئي جان ڇڏائي. بل آخر هُن شرم کان ذاتي مُلاقات ڪري ڳالهه ڪرڻ بجاان ڪم لا نئين ايجاد موبائل جي ايس.ايم.ايس کي پنهنجي ٽول بنائڻ جو سوچيو ۽ سس کي هن ريت ميسيج موڪليو مڙس : توهانجي پراڊڪٽ، مُهنجي ضرورت مطابق ڪانهين، ان ڪري ان جي واپسي ڪري ٻي پراڊڪٽ جي التجا ڪريان ٿو. سَسُ : شايد ايجنٽ هن پراڊڪٽ صحيح طريقي سان استعمال نه ڪري سگهيو آهي ۽ دٻي ۾ ڏنل پرسڪپشن غور سان ڪونه پڙهي آهي ۽ ٻيو ته! جيئن ته هاڻ پراڊڪٽ جي ڏنل وارينٽي به ختم ٿي چُڪي آهي! ۽ سيل ڪرڻ وقت ريفنڊ يا تبديلي جي پاليسي به زير غور نه هُئي ! تنهنڪري ايجنٽ کي التماس آهي ته پراڊڪٽ کي پرسڪرپشن پڙهي ضرورت مُطابق استعمال ڪرڻ جي ڪوشش ڪري! پرسڪرپشن جو هڪ ڪلاز سمجهاڻي لا ڏجي ٿو ته پراڊڪٽ کي وارن کان جهلي ڏينهن ۾ ٻه دفعا صبح ۽ شام نيراني ڌلائي ڪرڻ سان پراڊڪٽ پنهنجو اثر ڏيکاريندي. ٻيو ته ڪمپنيبه نئين پراڊڪٽ ٺاهڻ بند ڪري ڇڏي آهي نه ته ريگيولر ڪلائنٽ سمجهي ٻي پراڊڪٽ ضرور ريپليس ڪري سگهجي ها! ڪنٽيڪٽ لا مهرباني!