واه جو جوان جو ڀاڳ آهن
سدائين گڏ
فقير اهي ڀاڳ نه چئبا بلڪه ڪجهه ٻيو ئي چئبو ان کي؟؟؟ اهو احوال ادا رشيد سمون جن کي پڇي وٺندا۔۔۔۔
سائين سمون صاحب ڄاڻو ماڻهو اٿوَ
واه جو جوان جو ڀاڳ آهن
سدائين گڏ
فقير اهي ڀاڳ نه چئبا بلڪه ڪجهه ٻيو ئي چئبو ان کي؟؟؟ اهو احوال ادا رشيد سمون جن کي پڇي وٺندا۔۔۔۔
سائين سمون صاحب ڄاڻو ماڻهو اٿوَ
لطيفو۽ تاثرات پڙهي ڏاڍو عجيب محسوس ٿي رهيوآهي سس هڪ مقدس رشتو جنهن جو شمار محرمات ابديه مان ٿئي ٿو مطلب ان جي ڌي سان ازدواجي رشتو قائم ٿيڻ کانپو زال جي حياتي ۽ موت کانپو به ان سان نڪاح حرام ٿي ويندو آهي مطلب ته سس ما جي درجي ۾ آهي پوءِ هن رشتي جي تقدس جي ايتري قدر پامالي ڇو سنڌسلامت جي مهذب رڪنن کان ان قسم جي ونڊ ۽ تاثرات جي اميد نه هئي.
سٻاجھڙي سنڌ جي سنڌين ته اڱڻ تي آيل دشمن کي به لک عزتون ڏيندا آهن پو سس جهڙي محسن تي انهي قسم جا لطيفا ۽ تاثرات ڇو ، کل ڀوڳ جي لا به تهذيبي دائراهوندا آهن ، اميد اهڙي غيراخلاقي ، غيرمهذب ونڊ کان پاسو ڪيو ويندو.
اميد ٿو ڪريان ته سائين رشيد صاحب توجه فرمائي فورم جي قوانين ۾ نئين شق جو واڌارو ڪندا.
سائين مون جا اسلام عليڪم
توهان جي قيمتي صلاح کي نوٽ ڪيو ويو آهي
مهرباني توهان جي اهڙي قميتي معلومات ونڊ ڪرڻ لا۽
سدائين گڏ
سائين مون جا اسلام عليڪم
توهان جي قيمتي صلاح کي نوٽ ڪيو ويو آهي
مهرباني توهان جي اهڙي قميتي معلومات ونڊ ڪرڻ لا۽
سدائين گڏ
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ها ها ها ها ها ها ها ها ادا پوء ب هن کي ڪس ناهي..................
ادي بشير جي ڳالهه پنهنجي جا تي سئو فيصد سهي آهي، بيشڪ سس، ما جي رتبي ۾ اچي ٿي، سڀ رشتا جيڪي محرم آهن انهن ۾ سس ۽ سهرو پڻ اچي وڃي ٿو ۔۔۔
ٻي ڳالهه ته ڪڏهن ڪڏهن ڪي مذاح پسند ماڻهون کل ڀوڳ ۾ سڀني رشتن تي ڪي ڀوڳ ٺاهي وجهندا آهن، جيڪي صرف کل ڀوڳ جي حد تائين ئي هوندا آهن، انهن کي ڳوڙهو سمجهڻ نه گهرجي ۔۔۔۔
لطيف سرڪار جي هڪ بيت جيئان ته؛
ماڻهون سڀ نه سهڻا، پکي سڀ نه هنج
ڪنهن ڪنهن ماڻهون منجهه اچي بو بهار جي۔
جيئن ته سڀ رشتا انساني آهن، انڪري ائين چئجي ته مٿيون بيت به سڀني رشتن سان لاڳو ٿئي ٿو، ڪٿي ڪو رشتو پڻ وبال جان ٿي پوندو آهي ۽ بجا چڱائي جي برائي نصيب ٿيندي آهي، ڪٿي پي جهڙو مقصد رشتو به ڪي اهڙا ڪڌا ڪرتوت ڪري وجهندو آهي جو ان رشتي مان جان ڇڏائڻ ئي فائدي ۾ هوندو آهي ۔۔۔ اهڙن واقعن سان تاريخ جا ڪيترائي ورق ڀريل آهن ۔۔۔
سهڻا ڀا بشير احمد اوهان کل ڀوڳ کي ڪڏهن ڪڏهن برداشت ڪرڻ جو مادو پئدا ڪريو، باقي ماشاء الله سنڌ سلامت جا دوست سلڇڻا آهن ان ڀوڳ مان هروڀرو رشتي کي بي مانائتو ڪرڻ ناهي ۔۔۔
وڌيڪ راز جا راڻا آهيو ۔۔۔ دعائن ۾ ياد ڪندا ڪريو ۔۔۔
لطيفو۽ تاثرات پڙهي ڏاڍو عجيب محسوس ٿي رهيوآهي سس هڪ مقدس رشتو جنهن جو شمار محرمات ابديه مان ٿئي ٿو مطلب ان جي ڌي سان ازدواجي رشتو قائم ٿيڻ کانپو زال جي حياتي ۽ موت کانپو به ان سان نڪاح حرام ٿي ويندو آهي مطلب ته سس ما جي درجي ۾ آهي پوءِ هن رشتي جي تقدس جي ايتري قدر پامالي ڇو سنڌسلامت جي مهذب رڪنن کان ان قسم جي ونڊ ۽ تاثرات جي اميد نه هئي.
سٻاجھڙي سنڌ جي سنڌين ته اڱڻ تي آيل دشمن کي به لک عزتون ڏيندا آهن پو سس جهڙي محسن تي انهي قسم جا لطيفا ۽ تاثرات ڇو ، کل ڀوڳ جي لا به تهذيبي دائراهوندا آهن ، اميد اهڙي غيراخلاقي ، غيرمهذب ونڊ کان پاسو ڪيو ويندو.
اميد ٿو ڪريان ته سائين رشيد صاحب توجه فرمائي فورم جي قوانين ۾ نئين شق جو واڌارو ڪندا.
ادي بشير جي ڳالهه پنهنجي جا تي سئو فيصد سهي آهي، بيشڪ سس، ما جي رتبي ۾ اچي ٿي، سڀ رشتا جيڪي محرم آهن انهن ۾ سس ۽ سهرو پڻ اچي وڃي ٿو ۔۔۔
ٻي ڳالهه ته ڪڏهن ڪڏهن ڪي مذاح پسند ماڻهون کل ڀوڳ ۾ سڀني رشتن تي ڪي ڀوڳ ٺاهي وجهندا آهن، جيڪي صرف کل ڀوڳ جي حد تائين ئي هوندا آهن، انهن کي ڳوڙهو سمجهڻ نه گهرجي ۔۔۔۔
لطيف سرڪار جي هڪ بيت جيئان ته؛
ماڻهون سڀ نه سهڻا، پکي سڀ نه هنج
ڪنهن ڪنهن ماڻهون منجهه اچي بو بهار جي۔
جيئن ته سڀ رشتا انساني آهن، انڪري ائين چئجي ته مٿيون بيت به سڀني رشتن سان لاڳو ٿئي ٿو، ڪٿي ڪو رشتو پڻ وبال جان ٿي پوندو آهي ۽ بجا چڱائي جي برائي نصيب ٿيندي آهي، ڪٿي پي جهڙو مقصد رشتو به ڪي اهڙا ڪڌا ڪرتوت ڪري وجهندو آهي جو ان رشتي مان جان ڇڏائڻ ئي فائدي ۾ هوندو آهي ۔۔۔ اهڙن واقعن سان تاريخ جا ڪيترائي ورق ڀريل آهن ۔۔۔
سهڻا ڀا بشير احمد اوهان کل ڀوڳ کي ڪڏهن ڪڏهن برداشت ڪرڻ جو مادو پئدا ڪريو، باقي ماشاء الله سنڌ سلامت جا دوست سلڇڻا آهن ان ڀوڳ مان هروڀرو رشتي کي بي مانائتو ڪرڻ ناهي ۔۔۔
وڌيڪ راز جا راڻا آهيو ۔۔۔ دعائن ۾ ياد ڪندا ڪريو ۔۔۔
اڙي بابا هن لطيفي مان ڪنهن به قسم جي ڪابه بدتميزي، ڪنهن به قسم جي ڪابه اخلاق کان ڪريل ڳالهه نظر ڪانه پئي اچي جو ڪير چوي ته اخلاقيات جو ڏيوالو نڪتو آهي، اسان اڳ ۾ ئي هن سيڪشن ۾ لکي ڇڏيو آهي ته اخلاق جي دائري ۾ هتي هرڪو ڀوڳ ونڊي سگهي ٿو۔ هڪ هڪ لفظ انهن لطيفن جو پڙهيو اٿم ڪٿي به ڪا گار، ڪٿي به هن سوال ۾ مقدس ڄاڻايل هستي جو ڪو اپمان، يا واهيات سان ڀريل ڳالهه ڪانه پئي نظر اچي ان هوندي به ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ الا سائين خير ڪجان لڳي پيو ته ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اسان کي سنڌ سلامت جي هر شعبي کي ختم ڪري ۔۔۔۔۔۔۔۔ الله هي الله ڪيا ڪرو دُک نه ڪسي ڪو ديا ڪرو وارا شعبا ٺاهڻا پوندا۔۔۔۔۔۔۔۔ ان ۾ ئي انسان جي فلاح آهي، ۽ گنهگارن جو ڇوٽڪارو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سائين الاءِ ڪهڙي تناظر ۾ پڙهيو اٿئو ؟ مذاق ۾ يا حقيقت ۾ اڱڻ تي آيل ماءِ کي بار چيو ويندو آهي ؟ ڇا اهڙا لطيفا سنڌ جي مهمان نوازي واري قديم ثقافت جي جي نمائندگي ڪن ٿا تبصرن ۾ سسس کي ڏاج ۾ ملڻ جي ڳالھ ڪئي وئي ، سائين رشيد صاحب جي گهريلو معاملن جي طرف به اشارو ڪيو ويو !!؟؟
زال سان گڏ سس به فري ٿي وئي اهڙن تبصرن ۾ توهان واهيات پڻ نظر نٿو اچي ته توهان کي به جس هجي ................
باقي مونکي ته سمجھ نٿو اچي توهان هر ڀيري سنڌ سلامت جي هرشعبي کي ختم ڪرڻ جي ڳالھ ڇوڪندا آهيو..................باقي توهان ٿوڙو ويچار ڪيو ٻين لفظن ۾ اهي شعبا به ٺهيل آهن .............. هائي الله بچائي انهن شعبن کي .
آئون هن ٿريڊ کي ڇڏي رهيو آهيان هن لطيفي ۽ واه واہ ڪندڙن جي وچم حائل ٿيڻ نٿو چاهيان
رشتون کے تقدس کا جنازہ ہے ذرہ دھوم کے نکلے