• ڇا توھان کان سنڌ سلامت جو پاسورڊ وسري ويو آھي..؟
    ھيٺ ڏنل بٽڻ تي ڪلڪ ڪري پنھنجي اي ميل واٽس ايپ ذريعي موڪليو. .انتظامي رڪن توھان جي پاسورڊ کي ري سيٽ ڪري توھان کي اطلاع موڪليندا. لک لائق..!

    واٽس ايپ ذريعي

ڇا هاڻ پاڪيٽ سائيز پاور سپلا ٺاهيون پو اچو بسم الله ڪريون

Sindhi Media

سينيئر رڪن
ڇا هاڻ پاڪيٽ سائيز پاور سپلا ٺاهيون پو اچو بسم الله ڪريون
F9UCPYHHHJOC63T.MEDIUM.jpg

مٿيان سامان گڏ ڪريو، نالن جي خبر آ نه جي نه ته
Materials
LM317 Adjustable Voltage Regulator
0.1 µF Capacitor
1 µF Capacitor
220 ohm Resistor
7 x 270 ohm Resistor (preferably 1/8 watt)
8-Position DIP Switch
Perf Board
9V Battery Connector
2 x Alligator Clip Wires
 
بس هاڻ پيڪ ڪريو
F60NSW0HHJOC6K2.MEDIUM.jpg

Now you have a miniature power supply. Wrap the wires and the battery connector around the circuit board and it will easily fit in your pocket. To use it, connect the battery, dial in the desired voltage and attach the alligator clips to the battery terminals on the device. This should let you power it long enough to test it to see if it works properly.
 
FR1NAP7HHJOC6K5.MEDIUM.jpg

The standard LM317 regulator circuit uses two resistors to set the output voltage according to this formula:

Vout = 1.25V x (1 + (R2/R1)) + (Iadj x R2).

Since Iadj is small (about 0.1 mA), the formula can be simplified to Vout = 1.25V x (1 + (R2/R1)) as long as R1 is also relatively small. Because of this, R1 is generally kept to about 240 ohms (you can substitute a 220 ohm resistor). R2 is then selected to get the desired output voltage. Often a a variable resistor is used for R2 to make the circuit adjustable.

The circuit for this project has one major modification to it. The variable resistor R2 is replaced by an array of resistors and switches. This allows the output to be adjusted in discrete increments. I did this to more easily simulate individual batteries. Each switch effectively represents a battery being connected or disconnected.

Turing on switch 1 turns on the circuit and brings the output up to 1.25V. Then with switches 2 through 8, turning the switches off in order will each increase the output voltage by about 1.53 volts.

Example: Initially switch 1 is off and switches 2 through 8 are on. Turning on switch 1 gives an output of 1.25V. Then turning off switch 2 gives an output of 2.80V. Then turning off switch 3 gives an output of 4.33 and so on.

The circuit can use either a 9V battery or a 12V battery pack as a supply voltage. The output will max out at about 1.5V below the supply voltage (7.5V for a 9V battery or 10.5 for a 12V battery pack.) But this isn't a problem because if you need the full supply voltage of the battery, then you can just hook the battery up to the circuit directly.
F5WOZO3HHJOC6K6.MEDIUM.jpg
 
مقصد ته ان 8 پنن واري سوئچ جي جاء تي ويري ايبل يا واليم پڻ لڳائي سگهجي ٿو۔ هن سرڪٽ ۾ ايمپيئر گهٽ ٻڌايل آهن اگر اهو ريگيوليٽر وڌيڪ ايمپيئرن ۾ ٺاهجي ۽ بيٽري جي بجاء ٽرانسفامر جي ڊي سي وولٽ کي ڪنٽرول ڪجي ته پوء ان ڪهڙي تبديلي ڪجي۔
 
جيئن ته هي اليڪٽرانڪس جو موضوع انتهائي خشڪ (نفسيات جو موضوعن وانگر) ۽ پيچيدو هوندو آهي، حالانڪه ائين ڪونهين ، ان جو مشڪل هُئڻ ان ڪري لڳندو آهي جي ڪُجهه اُستاد پريڪٽيڪل ڪونه هوندا آهن ۽ ٽيڪسٽ کي پاڻ به رٽيندا آهن ۽ ڪلاس ۾ ٻارن کي به رٽائيندا آهن جنهن جي ڪري سمجهه واري فهم ختم ٿي ويندي آهي ۽ ٻار سمجهڻ بدران يا ته پاس ٿيڻ لاِ يا هڪ ٻئي کان گو کڻڻ لارٽ رٽا يا ڪاپي ڪلچر جا عادي ٿي ويندا آهن ۔ ميٽرڪ ۾ به توهان _ٺو هوندو ته اهي عام سرڪٽ، سيکاري ويندا آهن پر ٽيڪنيڪل نالن سان نه ڪي اهي پُرزا ٽيليويزن يا دُڪانن تا کڻي اچي ٻارن کي سمجهائين ته هُنن جي فهم ۽ سمجهه جي حص کي نروار ڪجي، جهڙوڪ انڊڪٽر (هي بس هڪ تار آهي جنهن جو ڇلو ٺاهبو آهي ته هن جون خاصيتون عام ريزسٽر کان مقناطيسي ٿي وينديون آهن) ڀلا اُستاد جه پُرزا ڏٺل هُجن ته دُڪان تان کڻي اچي ٻار کي ڏيکاري، سمجهائيجن ته ٻار به دلچسپي وڄن۔ بس اها اسانجي تعليمي نظام ۾ خامي آهي جنهن کي نه ڪو فلاسافر يا ماهر تعليم سمجهي پيو نه هيٺ سمجهائي پيو۔ ان ڪري مون اهو سوچيو ته ڇو نه اها جديد اپلائيڊ نفسات بُنياد تي آئون ئي ڪوشش ڪري وٺان جا تنقيد ڪريان ٿو اُن کي پهرئين پاڻ عملي جامون پهرائي وٺان ته مون هن بظاهر ڏکئي سبجيڪٽ کي کڻي آسان سمجهڻ واري طريقي سان اڳتي وڌان پيو۔
هاڻ جواب سائين رحيم بّخش صاحب جن جو، ته ادا ها پاور سپلا جا اهڙا پروجيڪٽ جيڪي توهان سمجهڻ چاهيو ٿا يا ان کان وڌيڪ پروفيشنل به اڳيان ايندا، فلحال آئون بنياد کان کڻي هلڻ چاهيان ٿو ته جيئن هر شي فهم ۾ اچي سگهي ۽ ڪو نه سمجهو يا سيکڙاٽ ڪنفيوز نه ٿي وڃي۔ باقي جي حڪم هُجي ته ايڊوانس اليڪٽران طرف به وڌي سگهجي ٿوجنهن جي پڪ اٿم ته هضميت ماهر ڊگري وٺي هلندڙ پريڪٽيڪل طريقي کي مد نظر رکي انجنيئر به شايد مشڪل ڪري۔ پو جيڪا دوست جي صلاح، پيڙهي پڪي ڪريون يا بالغن جو ڪلاس شروع۔ ٻنهين طريقن ۾ بنياد ته ايندو سائين۔
 
اوهان پنهنجي حساب سان هلو۔ اصل ۾ پروفيشن کي ايمانداري سان وٺڻ لاءِ اهڙي انداز ۾ ڪم ڪرڻو پوي ٿو جنهن جي تقاضا اوهان استادن کان ڪريو ٿا۔ اسان وٽ مصيبت اها آهي ته اڪثريت ڪم ٽپائڻ وارن جي آهي۔ ڪو هڪ اڌ اهڙو ايماندار اچي ٿو ته سندس همت افزائي بجاءِ مٿس چٿر ڪرڻ ۽ کيس چريو يا سر ڦريو قرار ڏِنو وڃي ٿو۔ ڪير به هجي ٻي جي ڀلي لاءِ پنهنجي تذليل ڪيسين برداشت ڪندو۔ نيٺ اهو به اهڙو ٿيو وڃي جهڙا ٻيا آهن۔
 
هاڻ جواب سائين رحيم بّخش صاحب جن جو، ته ادا ها پاور سپلا جا اهڙا پروجيڪٽ جيڪي توهان سمجهڻ چاهيو ٿا يا ان کان وڌيڪ پروفيشنل به اڳيان ايندا، فلحال آئون بنياد کان کڻي هلڻ چاهيان ٿو ته جيئن هر شي فهم ۾ اچي سگهي ۽ ڪو نه سمجهو يا سيکڙاٽ ڪنفيوز نه ٿي وڃي۔ باقي جي حڪم هُجي ته ايڊوانس اليڪٽران طرف به وڌي سگهجي ٿوجنهن جي پڪ اٿم ته هضميت ماهر ڊگري وٺي هلندڙ پريڪٽيڪل طريقي کي مد نظر رکي انجنيئر به شايد مشڪل ڪري۔ پو جيڪا دوست جي صلاح، پيڙهي پڪي ڪريون يا بالغن جو ڪلاس شروع۔ ٻنهين طريقن ۾ بنياد ته ايندو سائين۔
تمام سٺي ڳالهه آهي جيڪڏهن توهان بنياد کان اڳتي تائين ڪم هلائڻ چاهيو ٿا ته تمام بهتر ، ليڪن موضوع سان مناسبت رکڻ جي اعتبار سان سوال ته ٿي سگهي ٿو اگر ان تي اعتراض هجي ته آئنده فقط پڙهڻ تي اڪتفا ڪنداسين منهنجو ڪو به سوال تنقيد خاطر نه بلڪ فقط پنهنجي معلومات لاء هوندو آهي مون وٽ پاور سپلاء ٺهيل به آهي ليڪن اوهان جي سمجهاڻي سان شايد اڃا وڌيڪ ڪا آساني معلوم ٿئي جو اوهان جيڪو ڊايا گرام ڏيکاريو آهي ان ۾ بالڪل سپمل نموني سمجهايل آهي اگر ان ۾ ٿوري موڊيفڪيشن سان هڪ وڌيڪ ڪارآمد شيء ٺهي پوي ته تمام ڀلو منهنجو خيال اهو هيو۔ ليڪن سيکارڻ واري جي ذهن ۾ جيڪو ڪجهه تصور آهي اسان کي اهو منظور آهي۔ ڪو به اعتراض نه آهي۔
 
Back
Top