Sindhi Media
سينيئر رڪن
ٽيلي فلم ( بابا سائين )
ليکڪ : عبدالرزاق ميمڻ
نوٽ :
ڪي ڊرامان رائيٽر ۽ ڊائريڪٽر اهو وساري ويهن ٿا ته صداڪاري ۽ اداڪاري َء ۾ گهڻو فرق هوندو آهي، جيڪي ڊرامان ٽاڪي ( ڊائالگن ) تي گهڻو داروم دار رکندا َءآهن اُهي صداڪاري ۾ اچن ٿا نه ڪه اداڪاري َء ۾ خاص طور جڏنهن پرائيويٽ ٽي . وي پروڊڪشن جڏنهن اهي ڊرامان هڪ ڪئمرا تي رڪارڊ ٿي ڪري جنهن جو بُنياد ماسٽر، مڊ ماسٽر ۽ سولو بيس رکيو وڃي ٿو ۽ جيڪي پرفارمنس بيس ۽ گهٽ ڊائلاگ ڊيليوري َء تي هوندا آهن سا اداڪاري آهي ۽ اُهي ڊراما ڪئمرا موومينٽ ۽ ون گو بيس ٿيندا آهن.سولو رڪارڊنگ ڪري، پرفارمنس ۽ گهڻ ڊائلااگ بيس ٽي . وي ڊرامان پنهنجي افاديت وڃائي ويهن ٿا ۽ اداڪار جي پرفارمنس به ٽٽي پوي ٿي ۽ هو پنهنجي ڪردار سان انصاف نٿا ڪن ۽ اجايون دانهون ۽ ڪوڪون ڪري ناظرين جي مٿي ۾ سُور به وجهيو ڇڏين ٿا جنهنڪري هو رموٽ سان چئنل ئي بدلايو ڇڏين .َ ء انهي ڪري ليکڪ دوستن کي اپيل ٿي ڪجي ته ٽاڪي ۽ صداڪاري بيس ڊرامان لکڻ بجا ِء پرفارمنس بيس ڊرامان َء تي هوند جيڪي گهٽ ٽاڪي پر پاورفُل اداڪاري ا آهن سي لکن ۽ ڊرامان الئين ۾ جدت آڻين .ان ڳالهه کي مدنظر رکندي اسان هن ٽيلي فلم جي شروعات اداڪاري ، ڪئمرا موومينٽ، ون گو بيس ۽ پرفارمنس بيس گهڻي ۽ ٽاڪي، صداڪاري بيس گهٽ رکي آهي جنهن کي اپنائي گهڻو ڪُجهه سکي ڊرامان ايڪٽ ۾ اڳتي وڌي سگهجي ٿو .ُ اچو ته م شاهدو ڪريون ته پرفارمنس بيس ڊرامان ڪيئن ڊزائين ڪري سگهجن ٿا ِء جتي ضروري هُجي گهُربل ڊائالگ هڻي انهن کي ۽ پو اُجاگر ۽ پاورفُل بڻائي سگهجي ٿو .اُميد ته هي فارمٽ، آکاڻي يا ريڊيو اسڪرپٽ لکڻ وارن ليکڪن جي مدد ڪندو
ڪھاڻي ون لائين :
هڪ ماڊرن ۽ وچولي طبقي واري اڌيڙ عمر پي ُ جي ، ڌي ُ سان محبت ، جوش ۽ جذبن جي ڪهاڻي، جنهن جي ڌي َء کي اغوا ڪيو و ڃي ٿو ۽ هو همٿ ٻَڌي اُن کي تااش ڪري ، بازار حُسن ۾ نياام ٿيڻ کان بچائي ٿو .
ڪٽ ٽو ڪٽ (سين وائيز)
سين 1: ڇوڪري گهر ۾ اڪيلي آ، ڪٿي وڃڻ جي تياريءَ ۾ شوروغل تي پريشان ٿئي ٿي ۽ پيُ کي موبائل تي فون ڪري ٿي.
سين 3: ڇوڪري گهٻرائي بچاءَ ۽ ڀڄڻ جي ڪوشش ڪري ٿي.
سين 5: َء کي قابو ڪري، موبائل کسي اُڇالئين ٿا جيڪو ٽُڪڙا ٽُڪڙا ٿي وڃي ٿو.
سين7 : پي پريشان ٿي آفيس مان گهر الءِ نڪري ٿو.
سين 9: پيُ کي ڪار ۾ پريشان رستن تي بريڪون هڻندو ۽ ايڪسيڊنٽ کان پاڻ بچائيندي گھر وٽ ڪار پارڪ ڪندي نڪري ايندي ڏيکاربو.
سين 11: پيُ گھر ۾ تتر بتر ٿيل شين کي ڏسي پريشان ۽ ڌيَء کي دانهن، ُرئڻ ۽ او ڇنگارن سان سڏ ڪري ۽ بيوسيَء جي ڪيفت ۾.
سين 13: پيُ جو گهر ۾ پريشان ٿي هڪ هنڌ ويهڻ ۽ فليش بيڪ ۾ وڃڻ.
سين 15: وري ارد گرد ڏسي پريشان ٿيڻ، پريشاني ۾ وري پپا پپا جي آواز تي فليش بيڪ ۾ وڃڻ ۽ موٽڻ.
سين17: َء جي ٽُٽل موبائل مان ميموري ڪارڊ ڪڍي پنهنجي ۾ وجھڻ ۽ آن ڪرڻ ڇوڪري.
سين 19: هڪ تصوير تي فريز ٿيڻ جنهن ۾ ڌيَء سان ٻي ڪا ماڊ ڇوڪري گڏ ۽ انهيَء تصوير ۾ ڪنهن ٻئي غنڊي ٽائيپ شخص جي تصوير جيڪو بظاهر هنن کي تاڙي پيو.
سين 21: ڪار ۾ مختلف روڊن تان گذرڻ ۽ مختلف گهرن جي درن تي ڪنهن ساٿ ڳالهائڻ ۽ نا اُميدي ۾.
23_رات جو منظر، گھٽيون ۽ روڊتي هلڻ.
24_۽ اچانڪهڪڇوڪري تي نظر، جيڪا جينز ۽ ٽي شرٽ ۾ ٽپ ٽاپڪنهن جي انتظار ۾.
25_۽گذرندڙن جوڇوڪري ڀرسان بيهڻ ۽ فحش اشارن سان لفٽ جي آفر.
26_َء جو ڪ ڇوڪرين کي مسڪرائي انڪار ۽ ٻي سان ڪمٽمينٽ جو ٻُڌائڻ ۽ جان ڇڏائڻ.
27_پي ُ جو پري کان ڏسڻ ۽ پاڻ سان ڳالهائڻ ته ان الئين جي ڇوڪري ئي ڪو دڳ ڏئي سگهي.
28_َء ويجهو گاڏي آڻڻ ۽ پي ُ جو ڇوڪريپڇاڳاڇا ڪرڻ ۽ ڇوڪري َء جو لفٽ نه ڪرائڻ۽ جان نه
ڇڏڻ.
29_ڪنهن شخص جي مُداخلت ۽ هنعمر ۾ اهڙين حرڪتُن تي تنبيهه ڪرڻ.
31_َءمايوس واپس ورڻ ۽ گاڏي َء مان پري کان گهڙي گهڙيڇوڪري َء کي ڏسڻ ۽ اوچتو ڇرڪجڻ.
31_تڙ تڪڙ ۾ پرس کولي تصوير ون ڏسڻ ۽ هڪ تصوير تي فوڪس ۽ ڇوڪري َء سان ميچ.
32_َء ۾ وهارڻ خونخوار ٿيڻ ۽ هڪ ارادو ٻڌي، وري ڇوڪري ڀر ۾ وڃي پستول سان ڪور ڪري گاڏِء
الڪوشش ته ڇوڪري پهرين ئي ڪنهن رڪشا کي بهاري هلي وڃڻ.
33_ڇوڪري جي رڪشا جو پيڇو ڪرڻ.
34_رڪشا جو ڪنهن ڪلب اڳيان بيهڻ ۽ اندر وڃڻ.
35_هن ڳو به پيڇو ڪري اندر وڃڻ.
36_ڪلب ۾ ناچ جو هلڻ.
37_ڇوڪري جو ڪنهن سان ملڻ ۽ شراب ناچ ۾ بهرو وٺڻ.
38_پي ُ جو سڀڪجهه ڏسڻ،۽ پاڻ لڪائي ماڻهن وچ ۾پيڇو ڪرڻ.
39_شخصجو ڇوڪري َء کي اشارو ڪري محفل مان نڪرڻ.
41_ڇوڪري َء جو به اک بچائي شخص جي پٺيان وڃڻ.
41_ ُپي ُ به پيڇو ڪري پاڻ بچائي ڪلب جي ڪمرن ڏانهن وڃي ٿو.
42_َء جو در کولي اندر ڪمري ۾ بيڊ تي شخص جو هُئڻ ۽ ڇوڪريوڃڻ.
43_پي ُ جو دَر جي سوراخ مان ڏسڻ.
44_ڪمري ۾شخص ۽ ڇوڪري َء جون مستيون.
45_پي ُ جو پستول ڪڍي در ڪي ڌڪو ڏئي، اندران بند ڪريهنن ڏي وڌڻ.
46_شخص جو پي َء کي ڌمڪائڻ ۽ ڇوڪري جوپهرين مالقات جو ٻُڌائڻ ۽ شخص جو وڙهڻ.
47_پي ُ جو اڳتي پستول جي ڳن سانشخص تي وار ڪرڻ ۽ بيهوش ڪرڻ ۽ ڇوڪري َء جو
گهٻرائجي وڃڻ.
48_َء کي ڌمڪي ڏئي پستول سان ڪور ڪري هلندڙ هُلي گُلي مان ٻاهر ڪڍي وڃڻ ڇوڪري.
49_ٻاهر ڇوڪري َء کي ڌڪو ڏئي گاڏي َء ۾ وهارڻ ۽ ڪار روانه.
51_ڇوڪري کي پنهنجي گهر وٺي اچڻ ۽ٻڌڻ،ڇوڪري َء جو احتجاج ۽چوڻ ته هي هُن جو پيشو
آ ،پنهنجي عزت حوالي ڪرڻ جي آفر ۽ جان ڇڏڻ جيرُڪيسٽ.
51_َء وانگر سمجھڻ هن جو اهو ٻُڌي اوڇنگارون ڪري روئڻ ۽ هن ڪي ڌي.
52_َء جو حيران ٿيڻ ۽ هن سُلوڪ جو سبب پُڇڻ ڇوڪري.
53_پي ُ جو سُڏڪا ڀريکيسي مان پرس ڪڍي ڌيڙس سانڇوڪري َء جي تصوير ڏيکارڻ ۽َء ۽ هُن ڌي
جي تعلقات جو پُڇڻ.
54_ڇوڪري َء جو سڃاڻڻ کان انڪار۽ هن جو جُنوني ٿيڇوڪري َء کي مارڻ ۽ قتل جون ڌمڪيون
ايذا َء ڏيڻ.
55_َء هُن جي ڌي آ ڇوڪري کي ٻُڌائڻ ته هو، ڇوڪري َء جوسڃاڻن جو اقرار.
56_ڇوڪري َءجوفليش بيڪ ۾ پهرين مالقات ٻُڌائڻ ۽ دوستي جو آغاز تهڌيڻس سندس پيشي
کان ناواقف آ.
57_َء کي غور سان تصوير ڏيکارڻ ۽ پٺيان لڪيل ماڻهُو جو پُڇڻ ڇوڪري.
58_َء جو پٺيان لڪيل ماڻهُو َء ڇوڪريکي سڃاڻڻ کان انڪار، پر مددال ِء حامي ڀرڻ.
59_ڇوڪري کيس ڪنهن سُنسان عالئقي جي بنگلي جو ٻوڌائي ٿي جتي اهڙا ماڻهو رهن ٿا.
61_هي ڇوڪري َء کي آزاد ڪريٻوڌايل عالئقي ڏانهن وڃي ٿو.
61_هي اُن بنگليوٽ پُهچي پاڻ کي ڇوڪرين جو دالل ظاهر ڪري ٿوگهر جي صاحبن سان ملڻ
چاهي ٿو.
62_چوڪيدار مالڪن کي ٻُڌائڻ وڃي ٿوجيڪي تاش پيا رهن، شراب پيا پين گڏ ڪي ڇوڪريون
۽ هن کي اندر گھُرايو وڃي ٿو.
63_هي مالڪن سان ملي ٿو۽ ٻُڌائي ٿو تههن وٽ ڪي ڇوڪريون آهن ۽ هي کين وڪرو ڪرڻ
چاهي ٿو،هن کي ڪٿان خبر پئيتههُو اهو ڌنڌو ڪن ٿا اُن ڪري هلي آيو.
64_َء جو اظهار مالڪ هڪ ٻئي کي ڏسن ٿا ۽ شق ته متان پوليس جو ٽائُوٽ هجي ڪوڙي ناراضگي
ڪن ٿا ۽ پاڻ کي شرفا قرار ڏئي کيس ڇينڀين ٿا.
65_آخر کين يقين اچي وڃي ٿو ۽ هو ڪنهن حُسن بازار جو پتوڏين ٿا جتي اهخريد فروخت ا
ٿئي ٿي.
66_حُسن بازار ۾ خريدارن ۽ تماشبينن جو ميڙ ، ڪي حسينائون وچ تيپريشان هال غنڊن جي
گھيري ۾،باقائدا ٻوليون ۽ نيالمي ۽ عشق مزاجن جون چٿرون.
67_پريشان حال پيُء پنهجي ڌي َء جي ڳوال ۾، ماڻهن جي رش کي پاسيڪندي وڌي ٿو.
68_هڪ تماشائي جو هڪ ڇوَءڪري َء کي ڇيڙڻ ۽ فقرا ڪسڻ ۽ ڇوڪريُجودانهن ڪرڻ سان پي
متوجه ٿئي ٿو ۽ غيرت ۾ اچيَءِ ڌيکي سڃاڻي،پستول سان فائر کولي ٿو.تماشاين ۾ ڀاڄ.
69_تصوير وارو غنڊو ظاهر،غنڊن جا فائر بهکُلن ٿا.پي ُء پاسا وٺي غنڊن کي نشانو ٺاهيٿو ۽ هڪ
هڪ ڪري سڀني کي ماري ڇڏي ٿو ۽ ڪيس به زخم اچن ٿا.
71_ڇوڪري ۽ پيي ُ جو جذباتي ميالپ ۽ ڪهاڻي فريز.
پُڄاڻي
ليکڪ : عبدالرزاق ميمڻ
نوٽ :
ڪي ڊرامان رائيٽر ۽ ڊائريڪٽر اهو وساري ويهن ٿا ته صداڪاري ۽ اداڪاري َء ۾ گهڻو فرق هوندو آهي، جيڪي ڊرامان ٽاڪي ( ڊائالگن ) تي گهڻو داروم دار رکندا َءآهن اُهي صداڪاري ۾ اچن ٿا نه ڪه اداڪاري َء ۾ خاص طور جڏنهن پرائيويٽ ٽي . وي پروڊڪشن جڏنهن اهي ڊرامان هڪ ڪئمرا تي رڪارڊ ٿي ڪري جنهن جو بُنياد ماسٽر، مڊ ماسٽر ۽ سولو بيس رکيو وڃي ٿو ۽ جيڪي پرفارمنس بيس ۽ گهٽ ڊائلاگ ڊيليوري َء تي هوندا آهن سا اداڪاري آهي ۽ اُهي ڊراما ڪئمرا موومينٽ ۽ ون گو بيس ٿيندا آهن.سولو رڪارڊنگ ڪري، پرفارمنس ۽ گهڻ ڊائلااگ بيس ٽي . وي ڊرامان پنهنجي افاديت وڃائي ويهن ٿا ۽ اداڪار جي پرفارمنس به ٽٽي پوي ٿي ۽ هو پنهنجي ڪردار سان انصاف نٿا ڪن ۽ اجايون دانهون ۽ ڪوڪون ڪري ناظرين جي مٿي ۾ سُور به وجهيو ڇڏين ٿا جنهنڪري هو رموٽ سان چئنل ئي بدلايو ڇڏين .َ ء انهي ڪري ليکڪ دوستن کي اپيل ٿي ڪجي ته ٽاڪي ۽ صداڪاري بيس ڊرامان لکڻ بجا ِء پرفارمنس بيس ڊرامان َء تي هوند جيڪي گهٽ ٽاڪي پر پاورفُل اداڪاري ا آهن سي لکن ۽ ڊرامان الئين ۾ جدت آڻين .ان ڳالهه کي مدنظر رکندي اسان هن ٽيلي فلم جي شروعات اداڪاري ، ڪئمرا موومينٽ، ون گو بيس ۽ پرفارمنس بيس گهڻي ۽ ٽاڪي، صداڪاري بيس گهٽ رکي آهي جنهن کي اپنائي گهڻو ڪُجهه سکي ڊرامان ايڪٽ ۾ اڳتي وڌي سگهجي ٿو .ُ اچو ته م شاهدو ڪريون ته پرفارمنس بيس ڊرامان ڪيئن ڊزائين ڪري سگهجن ٿا ِء جتي ضروري هُجي گهُربل ڊائالگ هڻي انهن کي ۽ پو اُجاگر ۽ پاورفُل بڻائي سگهجي ٿو .اُميد ته هي فارمٽ، آکاڻي يا ريڊيو اسڪرپٽ لکڻ وارن ليکڪن جي مدد ڪندو
ڪھاڻي ون لائين :
هڪ ماڊرن ۽ وچولي طبقي واري اڌيڙ عمر پي ُ جي ، ڌي ُ سان محبت ، جوش ۽ جذبن جي ڪهاڻي، جنهن جي ڌي َء کي اغوا ڪيو و ڃي ٿو ۽ هو همٿ ٻَڌي اُن کي تااش ڪري ، بازار حُسن ۾ نياام ٿيڻ کان بچائي ٿو .
ڪٽ ٽو ڪٽ (سين وائيز)
سين 1: ڇوڪري گهر ۾ اڪيلي آ، ڪٿي وڃڻ جي تياريءَ ۾ شوروغل تي پريشان ٿئي ٿي ۽ پيُ کي موبائل تي فون ڪري ٿي.
سين 3: ڇوڪري گهٻرائي بچاءَ ۽ ڀڄڻ جي ڪوشش ڪري ٿي.
سين 5: َء کي قابو ڪري، موبائل کسي اُڇالئين ٿا جيڪو ٽُڪڙا ٽُڪڙا ٿي وڃي ٿو.
سين7 : پي پريشان ٿي آفيس مان گهر الءِ نڪري ٿو.
سين 9: پيُ کي ڪار ۾ پريشان رستن تي بريڪون هڻندو ۽ ايڪسيڊنٽ کان پاڻ بچائيندي گھر وٽ ڪار پارڪ ڪندي نڪري ايندي ڏيکاربو.
سين 11: پيُ گھر ۾ تتر بتر ٿيل شين کي ڏسي پريشان ۽ ڌيَء کي دانهن، ُرئڻ ۽ او ڇنگارن سان سڏ ڪري ۽ بيوسيَء جي ڪيفت ۾.
سين 13: پيُ جو گهر ۾ پريشان ٿي هڪ هنڌ ويهڻ ۽ فليش بيڪ ۾ وڃڻ.
سين 15: وري ارد گرد ڏسي پريشان ٿيڻ، پريشاني ۾ وري پپا پپا جي آواز تي فليش بيڪ ۾ وڃڻ ۽ موٽڻ.
سين17: َء جي ٽُٽل موبائل مان ميموري ڪارڊ ڪڍي پنهنجي ۾ وجھڻ ۽ آن ڪرڻ ڇوڪري.
سين 19: هڪ تصوير تي فريز ٿيڻ جنهن ۾ ڌيَء سان ٻي ڪا ماڊ ڇوڪري گڏ ۽ انهيَء تصوير ۾ ڪنهن ٻئي غنڊي ٽائيپ شخص جي تصوير جيڪو بظاهر هنن کي تاڙي پيو.
سين 21: ڪار ۾ مختلف روڊن تان گذرڻ ۽ مختلف گهرن جي درن تي ڪنهن ساٿ ڳالهائڻ ۽ نا اُميدي ۾.
23_رات جو منظر، گھٽيون ۽ روڊتي هلڻ.
24_۽ اچانڪهڪڇوڪري تي نظر، جيڪا جينز ۽ ٽي شرٽ ۾ ٽپ ٽاپڪنهن جي انتظار ۾.
25_۽گذرندڙن جوڇوڪري ڀرسان بيهڻ ۽ فحش اشارن سان لفٽ جي آفر.
26_َء جو ڪ ڇوڪرين کي مسڪرائي انڪار ۽ ٻي سان ڪمٽمينٽ جو ٻُڌائڻ ۽ جان ڇڏائڻ.
27_پي ُ جو پري کان ڏسڻ ۽ پاڻ سان ڳالهائڻ ته ان الئين جي ڇوڪري ئي ڪو دڳ ڏئي سگهي.
28_َء ويجهو گاڏي آڻڻ ۽ پي ُ جو ڇوڪريپڇاڳاڇا ڪرڻ ۽ ڇوڪري َء جو لفٽ نه ڪرائڻ۽ جان نه
ڇڏڻ.
29_ڪنهن شخص جي مُداخلت ۽ هنعمر ۾ اهڙين حرڪتُن تي تنبيهه ڪرڻ.
31_َءمايوس واپس ورڻ ۽ گاڏي َء مان پري کان گهڙي گهڙيڇوڪري َء کي ڏسڻ ۽ اوچتو ڇرڪجڻ.
31_تڙ تڪڙ ۾ پرس کولي تصوير ون ڏسڻ ۽ هڪ تصوير تي فوڪس ۽ ڇوڪري َء سان ميچ.
32_َء ۾ وهارڻ خونخوار ٿيڻ ۽ هڪ ارادو ٻڌي، وري ڇوڪري ڀر ۾ وڃي پستول سان ڪور ڪري گاڏِء
الڪوشش ته ڇوڪري پهرين ئي ڪنهن رڪشا کي بهاري هلي وڃڻ.
33_ڇوڪري جي رڪشا جو پيڇو ڪرڻ.
34_رڪشا جو ڪنهن ڪلب اڳيان بيهڻ ۽ اندر وڃڻ.
35_هن ڳو به پيڇو ڪري اندر وڃڻ.
36_ڪلب ۾ ناچ جو هلڻ.
37_ڇوڪري جو ڪنهن سان ملڻ ۽ شراب ناچ ۾ بهرو وٺڻ.
38_پي ُ جو سڀڪجهه ڏسڻ،۽ پاڻ لڪائي ماڻهن وچ ۾پيڇو ڪرڻ.
39_شخصجو ڇوڪري َء کي اشارو ڪري محفل مان نڪرڻ.
41_ڇوڪري َء جو به اک بچائي شخص جي پٺيان وڃڻ.
41_ ُپي ُ به پيڇو ڪري پاڻ بچائي ڪلب جي ڪمرن ڏانهن وڃي ٿو.
42_َء جو در کولي اندر ڪمري ۾ بيڊ تي شخص جو هُئڻ ۽ ڇوڪريوڃڻ.
43_پي ُ جو دَر جي سوراخ مان ڏسڻ.
44_ڪمري ۾شخص ۽ ڇوڪري َء جون مستيون.
45_پي ُ جو پستول ڪڍي در ڪي ڌڪو ڏئي، اندران بند ڪريهنن ڏي وڌڻ.
46_شخص جو پي َء کي ڌمڪائڻ ۽ ڇوڪري جوپهرين مالقات جو ٻُڌائڻ ۽ شخص جو وڙهڻ.
47_پي ُ جو اڳتي پستول جي ڳن سانشخص تي وار ڪرڻ ۽ بيهوش ڪرڻ ۽ ڇوڪري َء جو
گهٻرائجي وڃڻ.
48_َء کي ڌمڪي ڏئي پستول سان ڪور ڪري هلندڙ هُلي گُلي مان ٻاهر ڪڍي وڃڻ ڇوڪري.
49_ٻاهر ڇوڪري َء کي ڌڪو ڏئي گاڏي َء ۾ وهارڻ ۽ ڪار روانه.
51_ڇوڪري کي پنهنجي گهر وٺي اچڻ ۽ٻڌڻ،ڇوڪري َء جو احتجاج ۽چوڻ ته هي هُن جو پيشو
آ ،پنهنجي عزت حوالي ڪرڻ جي آفر ۽ جان ڇڏڻ جيرُڪيسٽ.
51_َء وانگر سمجھڻ هن جو اهو ٻُڌي اوڇنگارون ڪري روئڻ ۽ هن ڪي ڌي.
52_َء جو حيران ٿيڻ ۽ هن سُلوڪ جو سبب پُڇڻ ڇوڪري.
53_پي ُ جو سُڏڪا ڀريکيسي مان پرس ڪڍي ڌيڙس سانڇوڪري َء جي تصوير ڏيکارڻ ۽َء ۽ هُن ڌي
جي تعلقات جو پُڇڻ.
54_ڇوڪري َء جو سڃاڻڻ کان انڪار۽ هن جو جُنوني ٿيڇوڪري َء کي مارڻ ۽ قتل جون ڌمڪيون
ايذا َء ڏيڻ.
55_َء هُن جي ڌي آ ڇوڪري کي ٻُڌائڻ ته هو، ڇوڪري َء جوسڃاڻن جو اقرار.
56_ڇوڪري َءجوفليش بيڪ ۾ پهرين مالقات ٻُڌائڻ ۽ دوستي جو آغاز تهڌيڻس سندس پيشي
کان ناواقف آ.
57_َء کي غور سان تصوير ڏيکارڻ ۽ پٺيان لڪيل ماڻهُو جو پُڇڻ ڇوڪري.
58_َء جو پٺيان لڪيل ماڻهُو َء ڇوڪريکي سڃاڻڻ کان انڪار، پر مددال ِء حامي ڀرڻ.
59_ڇوڪري کيس ڪنهن سُنسان عالئقي جي بنگلي جو ٻوڌائي ٿي جتي اهڙا ماڻهو رهن ٿا.
61_هي ڇوڪري َء کي آزاد ڪريٻوڌايل عالئقي ڏانهن وڃي ٿو.
61_هي اُن بنگليوٽ پُهچي پاڻ کي ڇوڪرين جو دالل ظاهر ڪري ٿوگهر جي صاحبن سان ملڻ
چاهي ٿو.
62_چوڪيدار مالڪن کي ٻُڌائڻ وڃي ٿوجيڪي تاش پيا رهن، شراب پيا پين گڏ ڪي ڇوڪريون
۽ هن کي اندر گھُرايو وڃي ٿو.
63_هي مالڪن سان ملي ٿو۽ ٻُڌائي ٿو تههن وٽ ڪي ڇوڪريون آهن ۽ هي کين وڪرو ڪرڻ
چاهي ٿو،هن کي ڪٿان خبر پئيتههُو اهو ڌنڌو ڪن ٿا اُن ڪري هلي آيو.
64_َء جو اظهار مالڪ هڪ ٻئي کي ڏسن ٿا ۽ شق ته متان پوليس جو ٽائُوٽ هجي ڪوڙي ناراضگي
ڪن ٿا ۽ پاڻ کي شرفا قرار ڏئي کيس ڇينڀين ٿا.
65_آخر کين يقين اچي وڃي ٿو ۽ هو ڪنهن حُسن بازار جو پتوڏين ٿا جتي اهخريد فروخت ا
ٿئي ٿي.
66_حُسن بازار ۾ خريدارن ۽ تماشبينن جو ميڙ ، ڪي حسينائون وچ تيپريشان هال غنڊن جي
گھيري ۾،باقائدا ٻوليون ۽ نيالمي ۽ عشق مزاجن جون چٿرون.
67_پريشان حال پيُء پنهجي ڌي َء جي ڳوال ۾، ماڻهن جي رش کي پاسيڪندي وڌي ٿو.
68_هڪ تماشائي جو هڪ ڇوَءڪري َء کي ڇيڙڻ ۽ فقرا ڪسڻ ۽ ڇوڪريُجودانهن ڪرڻ سان پي
متوجه ٿئي ٿو ۽ غيرت ۾ اچيَءِ ڌيکي سڃاڻي،پستول سان فائر کولي ٿو.تماشاين ۾ ڀاڄ.
69_تصوير وارو غنڊو ظاهر،غنڊن جا فائر بهکُلن ٿا.پي ُء پاسا وٺي غنڊن کي نشانو ٺاهيٿو ۽ هڪ
هڪ ڪري سڀني کي ماري ڇڏي ٿو ۽ ڪيس به زخم اچن ٿا.
71_ڇوڪري ۽ پيي ُ جو جذباتي ميالپ ۽ ڪهاڻي فريز.
پُڄاڻي
آخري ترميم: