Sindhi Media
سينيئر رڪن
نوٽ : *پهرئين تبديلي*
جتي وزير اعلي' جو ڪردار آهي ان کي گورنر جو ڪردار سمجهو ++(لکو)
*ڇو:* گورنر پنهنجي ساک, گورنر هاٶس کي 90 بڻائي سنڌ سان ٻيائي ڪئي آهي۔
*سين 13 ۾ تبديلي (ڊاڪٽر عدنان جي زندگي):*
*تبديلي:* هن وقت سين 13 ۾ ڊاڪٽر عدنان جي آزاد ٿيڻ کان پوءِ سندس زندگي ڏيکاري وئي آهي، پر اها گهڻي ڊرامائي نه آهي. اسان ان کي وڌيڪ دلچسپ بڻائي سگهون ٿا ته هو ڪيئن پنهنجي ماضي مان نڪري ٿو ۽ ڪيئن پنهنجي خاندان سان گڏ هڪ نئين شروعات ڪري ٿو.
*ڇو:* هي تبديلي ڊرامي ۾ احساسن کي وڌيڪ اُڀاريندي ۽ ماڻهن کي ڪردارن سان وڌيڪ جوڙيندي. ان کان پوءِ جيڪا نئين سازش سامهون ايندي، اها وڌيڪ اثرائتي لڳندي.
*سين 24 ۾ تبديلي (گمنام فون ڪال):*
*تبديلي:* هن وقت فون ڪال ۾ صرف ڌمڪي ڏني وئي آهي، پر ان کي وڌيڪ سسپينس ڀريو بڻائي سگهجي ٿو. ان ۾ ائين ڏيکاريو وڃي ته فون ڪندڙ زبیر جي ڪنهن ويجهي ماڻهو جو نالو به وٺي ٿو، جنهن سان خطرو وڌيڪ حقيقي لڳندو.
*ڇو:* اهو هڪ نئون سسپينس پيدا ڪندو ۽ زبیر لاءِ ذاتي خطري جو احساس وڌائيندو.
*سين 31 ۾ تبديلي (پيڇو ۽ حادثو):*
*تبديلي:* هن وقت رڪشا جو حادثو ٿئي ٿو، پر اسان ان کي وڌيڪ خطرناڪ بڻائي سگهون ٿا ته جتي هڪ نقاب پوش ماڻهو پنهنجي ڪار مان ٻاهر اچي مهرين تي حملو ڪرڻ جي ڪوشش ڪري، پر زبیر جي بروقت پهچڻ سان هو ناڪام ٿي وڃي.
*ڇو:* هي تبديلي ايڪشن ۽ سسپينس کي وڌائيندي.
*سين 41 ۾ تبديلي (وزير اعليٰ جي گرفتاري):*
*تبديلي:* هن وقت وزير اعليٰ رڳو گرفتار ٿئي ٿو. ان کي وڌيڪ ڊرامائي بڻائڻ لاءِ، هن کي غصي ۾ رڙيون ڪندي ۽ زبیر کي ڌمڪيون ڏيندي ڏيکاري سگهجي ٿو. هو ڪجهه اهڙيون ڳالهيون به ڪري سگهي ٿو جيڪي ثابت ڪن ته هن کي ڪو به ڏسندڙ نه آهي.
*ڇو:* اها تبديلي وزير اعليٰ (گورنر) جي ڪردار کي وڌيڪ خراب ۽ ولن جي طور تي ڏيکاريندي.
*سين 50 ۾ تبديلي (اختتام):*
*تبديلي:* اختتام ۾، ڊاڪٽر عدنان ۽ زبیر کي ڪنهن وڏي سماجي مسئلي تي ڳالهائيندي ڏيکاري سگهجي ٿو، جيئن ٻئي اڳتي به ڪم ڪندا رهن ۽ سندن ڪهاڻي جاري رهي.
*ڇو:* اهو ڏسندڙن کي هڪ سٺو پيغام ڏيندو ۽ ڪهاڻي کي وڌيڪ مقصد سان ڀريندو.
جتي وزير اعلي' جو ڪردار آهي ان کي گورنر جو ڪردار سمجهو ++(لکو)
*ڇو:* گورنر پنهنجي ساک, گورنر هاٶس کي 90 بڻائي سنڌ سان ٻيائي ڪئي آهي۔
*سين 13 ۾ تبديلي (ڊاڪٽر عدنان جي زندگي):*
*تبديلي:* هن وقت سين 13 ۾ ڊاڪٽر عدنان جي آزاد ٿيڻ کان پوءِ سندس زندگي ڏيکاري وئي آهي، پر اها گهڻي ڊرامائي نه آهي. اسان ان کي وڌيڪ دلچسپ بڻائي سگهون ٿا ته هو ڪيئن پنهنجي ماضي مان نڪري ٿو ۽ ڪيئن پنهنجي خاندان سان گڏ هڪ نئين شروعات ڪري ٿو.
*ڇو:* هي تبديلي ڊرامي ۾ احساسن کي وڌيڪ اُڀاريندي ۽ ماڻهن کي ڪردارن سان وڌيڪ جوڙيندي. ان کان پوءِ جيڪا نئين سازش سامهون ايندي، اها وڌيڪ اثرائتي لڳندي.
*سين 24 ۾ تبديلي (گمنام فون ڪال):*
*تبديلي:* هن وقت فون ڪال ۾ صرف ڌمڪي ڏني وئي آهي، پر ان کي وڌيڪ سسپينس ڀريو بڻائي سگهجي ٿو. ان ۾ ائين ڏيکاريو وڃي ته فون ڪندڙ زبیر جي ڪنهن ويجهي ماڻهو جو نالو به وٺي ٿو، جنهن سان خطرو وڌيڪ حقيقي لڳندو.
*ڇو:* اهو هڪ نئون سسپينس پيدا ڪندو ۽ زبیر لاءِ ذاتي خطري جو احساس وڌائيندو.
*سين 31 ۾ تبديلي (پيڇو ۽ حادثو):*
*تبديلي:* هن وقت رڪشا جو حادثو ٿئي ٿو، پر اسان ان کي وڌيڪ خطرناڪ بڻائي سگهون ٿا ته جتي هڪ نقاب پوش ماڻهو پنهنجي ڪار مان ٻاهر اچي مهرين تي حملو ڪرڻ جي ڪوشش ڪري، پر زبیر جي بروقت پهچڻ سان هو ناڪام ٿي وڃي.
*ڇو:* هي تبديلي ايڪشن ۽ سسپينس کي وڌائيندي.
*سين 41 ۾ تبديلي (وزير اعليٰ جي گرفتاري):*
*تبديلي:* هن وقت وزير اعليٰ رڳو گرفتار ٿئي ٿو. ان کي وڌيڪ ڊرامائي بڻائڻ لاءِ، هن کي غصي ۾ رڙيون ڪندي ۽ زبیر کي ڌمڪيون ڏيندي ڏيکاري سگهجي ٿو. هو ڪجهه اهڙيون ڳالهيون به ڪري سگهي ٿو جيڪي ثابت ڪن ته هن کي ڪو به ڏسندڙ نه آهي.
*ڇو:* اها تبديلي وزير اعليٰ (گورنر) جي ڪردار کي وڌيڪ خراب ۽ ولن جي طور تي ڏيکاريندي.
*سين 50 ۾ تبديلي (اختتام):*
*تبديلي:* اختتام ۾، ڊاڪٽر عدنان ۽ زبیر کي ڪنهن وڏي سماجي مسئلي تي ڳالهائيندي ڏيکاري سگهجي ٿو، جيئن ٻئي اڳتي به ڪم ڪندا رهن ۽ سندن ڪهاڻي جاري رهي.
*ڇو:* اهو ڏسندڙن کي هڪ سٺو پيغام ڏيندو ۽ ڪهاڻي کي وڌيڪ مقصد سان ڀريندو.